برنامه سومین اجلاس سران GECF اعلام شد

از عکس یادگاری سران با روحانی تا سخنرانی دبیر کل اوپک

از عکس یادگاری سران با روحانی تا سخنرانی دبیر کل اوپک

سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) در حالی بعد از ظهر امروز در سال اجلاس سران تهران آغاز می شود که برنامه این نشست مهم بین المللی شامل سخنرانی روسای سازمان‌های بین‌المللی دیگری همچون اوپک نیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در برنامه این نشست آمده است که ساعت 14:30 زمان ورود کلیه روسای جمهور و نخست وزیران از در اصلی به محل اجلاس خواهد بود که توسط رییس جمهوری ایران مورد استقبال قرار می‌گیرند.

ورود سایر هیات‌ها در سطح وزیران و پایین‌تر از در دوم خواهد بود که توسط وزیر نفت مورد استقبال قرار گرفته و به سالن استقبال اصلی هدایت می‌شوند.

عکس دسته جمعی روسای هیات‌های شرکت کننده با رییس جمهوری ایران ساعت 15 زمان بندی شده تا پس از آن از ساعت 15:15 با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران اجلاس به صورت رسمی آغاز شود.

علاوه بر سخنان رییس جمهوری ایران در آغاز سومین اجلاس سران GECF، دبیرکل این مجمع در ادامه به سخنرانی خواهد پرداخت.

براساس برنامه اجلاس، روسای هیات‌ها نیز هر کدام به مدت هفت دقیقه زمان سخنرانی خواهند داشت و برای هرکدام از روسای سازمانهای بین المللی مدعو، از جمله اوپک و آژانس بین المللی انرژی نیز سه دقیقه زمان سخنرانی در نظر گرفته شده است.

نشست خصوصی پشت درهای بسته سران از ساعت 18 آغاز می شود که در این نشست گزارش وزیر نفت ایران از اجلاس وزرا و قرائت بیانیه پایانی توسط دبیرکل GECF در دستور کار قرار دارد.

مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهوری ایران برای ساعت 19 برنامه ریزی شده و پس از آن ضیافت شامی به افتخار هیات‌های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا