در تذکرات شفاهی نمایندگان مطرح شد؛

تهدید به تعطیلی معادن قروه

تهدید به تعطیلی معادن قروه

گروه معادن - نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی از ضعف مدیریتی این شهرستان انتقاد کرده و گفت: متاسفانه مدریت شهر به دست چند وبلاگ‌نویس افتاده است.

به گزارش ماین نیوز، در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بیان شد.

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در تذکری به وزیر تعاون، صنعت و اقتصاد از عدم حل مشکل کارگران زغال‌سنگ و بازنشستگان معادن انتقاد کرد.

رستمیان: وزارت اقتصاد از ابتدای سال جاری عوارض محصولات زیانبار را دریافت نکرده است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت با انتقاد از عملکرد بانک‌ها، گفت: وزارت اقتصاد هنوز از ابتدای سال ۹۴ عوارض واردات محصولات زیانبار را دریافت نکرده است.

وی خواستار ارائه گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از عملکرد برنامه پنجم توسعه کشور شد.

انتقاد نماینده مرند از مدیریت شهرستان

در ادامه محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا در تذکری به وزیر کشور از ضعف مدیریتی شهرستان مرند انتقاد کرد و گفت: این ضعف مدیریتی موجب شده در غیاب کلانتر، قورباغه‌ها هفت‌تیرکش شوند و مدیریت شهر به دست چند وبلاگ‌نویس بیفتد.

تهدید نماینده قروه به تعطیلی معادن شهرستان

در ادامه، حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه و دهگلان تهدید کرد در صورت عدم پرداخت عوارض و مالیات معادن این شهرستان به مسئولان جهت توسعه شهرستان، این معادن را تعطیل می‌کنیم.

وی ادامه داد: قبول نداریم که تخریب محیط زیست و مشکلات، سهم مردم قروه و دهگلان باشد و مالیات به سایراستانها پرداخت شود.

در ادامه نیز نیازآذری نماینده مردم بابل از عدم تحقق وعده‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران انتقاد کرد و خواستار ارائه پاسخ کتبی مسئولانه وزیر به مردم بابل شد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا