مدیرعامل توانیر:

ارتباط بین صنعت و دانشگاه در صنعت برق نهادینه شده است

ارتباط بین صنعت و دانشگاه در صنعت برق نهادینه شده است

مدیرعامل توانیر گفت: امروزه در هر گوشه از صنعت برق کشور حضور جامعه دانشگاهی به‌خوبی مشهود و نمایان است و این امر موجب ارتقای علمی این صنعت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آرش کردی در سی‌اُمین کنفرانس بین‌المللی صنعت برق داشت: کنفرانس بین‌المللی صنعت برق با 30 دوره برگزاری مستمر و چاپ و ارائه بیش از 8 هزار مقاله علمی درزمینه های مختلف صنعت برق به بزرگترین و معتبرترین کنفرانس علمی ایران و منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: برگزاری همایش‌ها، ‌نمایشگاه ها، کنفرانس ها و سمینارها یکی از عوامل توسعه صنعت برق است و چنین کنفرانسی با 30 سال برگزاری موفق و حضور دانشگاهیان، متخصصان و فرهیختگان خدمات شایان توجهی به صنعت برق کشور کرده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه در صنعت برق نهادینه شده است، گفت: امروزه در هر گوشه از صنعت برق کشور حضور جامعه دانشگاهی به‌خوبی مشهود و نمایان است و این امر موجب ارتقای علمی این صنعت شده که از برکات این همکاری می‌توان به انجام سالانه ده‌ها پروژه به‌صورت کاملا علمی با استفاده از دانش روز در سطح صنعت برق کشور یاد کرد.

کردی تصریح کرد: در سی‌اُمین کنفرانس بین‌المللی صنعت برق، دبیرخانه کنفرانس بیش از یکهزار و 240 مقاله دریافت کرد که پس از بررسی اولیه 1176 مقاله به ثبت رسید و این مقالات از 328 سازمان مختلف و 1960 نویسنده داخلی و خارجی دریافت شده است.

مدیرعامل توانیر اذعان داشت: در طی سه روز برگزاری این کنفرانس، برای 19 سمینار و نشست تخصصی با حضور مسئولان، برنامه‌ریزی شده و در طول برگزاری کنفرانس 20 کارگاه آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا