جت جدید 74 میلیارد تومانی رونالدو

جت جدید 74 میلیارد تومانی رونالدو

ستاره پرتغالی تیم «رئال مادرید» باز هم خبرساز شد، البته این بار نه در مستطیل سبز بلکه در دنیای شخصی!

او باز هم با یک خرید بزرگ تبدیل به سوژه رسانه‌‎های خبری جهان شده است و آن چیزی نیست جز جت شخصی جدید. «رونالدو» که حالا 30 ساله است و در اوج دوران فوتبالی‌اش قرار دارد هواپیمای جدیدی به ارزش 19 میلیون یورو خریداری کرده است. این جت شخصی از نوع «گلف استریم G200» است. رونالدو از این هواپیمای مدرن برای سفرهای تجاری خود به گوشه و کنار جهان استفاده می‌‎کند.

 البته رونالدو این روزها نه تنها در لالیگای اسپانیا بلکه در دنیای فیلم‎سازی هم حضور جدی دارد. شماره 7 رئال به تازگی با بازی در فیلمی درباره زندگی شخصی‌اش بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاده است. در این فیلم جنبه‌های مختلف زندگی شخصی رونالدو و همچنین برندی که می‌پوشد یعنی CR7 به تصویر کشیده شده است. هواپیمای جدید رونالدو از نوع دو موتوره و البته بسیار لوکس است و جالب اینکه در فضای داخل آن پیشرفته‌ترین تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی جهان به چشم می‌خورد. این هواپیما ظرفیت حمل 8 تا 10 مسافر را دارد. اما اگر قرار باشد درباره تجهیزات و امکانات خاص درون این هواپیما صحبت کنیم قطعا به بهترین‌ها خواهیم رسید. این جت شخصی مجهز به حمام‌های مجزا برای خدمه و مسافرین است. اینترنت پرسرعت، تلفن، فکس، مایکرویو، سیستم پیشرفته سرمایشی و انواع سرگرمی‌های الکترونیکی از جمله امکانات خیره کننده این جت شخصی به شمار می‌آیند.

 «کیریستین رونالدو» برترین فوتبالیست جهان در سال گذشته که رقابت شانه به شانه‌ای با مسی در تصاحب توپ طلای فوتبال جهان دارد تصویری از خود تویئت کرده که در آن کریس در کابین خلبانی دیده می‌شود. البته بعید است او تخصصی در این زمینه همچون بازی با توپ داشته باشد. کریس پیش‌تر اعلام کرده بود که در اوقات فراغت خود علاقه زیادی به سفر به گوشه و کنار دنیا دارد و حالا با این جت شخصی پیشرفته راحت‌تر از گذشته از سفر به کشورهای مختلف لذت می‌برد. در ماه‌های آینده خبرهای داغ‌تری از این اعجوبه فوتبالی خواهیم شنید زیرا از هم اکنون خبرهای جدی درباره جدایی رونالدو از «رئال مادرید» و پیوستنش به «پاری سن ژرمن» فرانسه به گوش می‌رسد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا