یازدهمین دوره آمادگی آزمون گواهینامه اصول بازار سرمایه برگزار می شود

یازدهمین دوره آمادگی آزمون گواهینامه اصول بازار سرمایه برگزار می شود

آموزشگاه بازار بورس دات کام دهمین دوره آموزش حضوری و مجازی آمادگی آزمون گواهینامه اصول بازار سرمایه را در ماه های آذر، دی و بهمن 94 برگزار می کند.


 

 

آزمون های گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه با هدف سنجش میزان دانش داوطلبین برای حضور در نهاد های بازار سرمایه طراحی شده است و سالی دو نوبت برگزار می شود و آزمون ‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله ‌گری بازار سرمایه که به صورت قلم و کاغذی برگزار خواهد شد، در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، آموزشگاه بازار بورس دات کام دهمین دوره آموزش حضوری و مجازی آمادگی آزمون گواهینامه اصول بازار سرمایه را در ماه های آذر، دی و بهمن 94 برگزار می کند.

کلیه شرکت کنندگان در دوره از پشتیبانی آموزشی و همچنین آزمون های آزمایشی رایگان برخوردار خواهند شد.

از مزایای این دوره مجازی می توان به در دسترس بودن دوره به مدت سه ماه در تمامی ساعات شبانه روز و بدون محدودیت مکانی اشاره کرد. متقاضیان دریافت گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه در شهرهای دیگر و شهرستانها، همچنین افرادی که به دلیل مشغله های کاری، زمان کافی و مناسب برای شرکت در دوره های حضوری آمادگی آزمون های حرفه ای بازار سرمایه را ندارند، می توانند با شرکت در دوره مجازی آمادگی آزمون اصول بازار سرمایه، از آمادگی لازم برای شرکت در آزمون برخوردار شوند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمانبندی کلاسها به آدرس http://www.bazarbors.com/ مراجعه کرده یا با شماره تلفن 88800011-021 تماس بگیرند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا