مدیرعامل شرکت ایزوایکو خبر داد

مذاکره با 5 کشور اروپایی و آسیایی برای همکاری در ساخت کشتی

مذاکره با 5 کشور اروپایی و آسیایی برای همکاری در ساخت کشتی

مدیرعامل شرکت کشتی‎سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از مذاکره با شرکت‌هایی از کشورهای آلمان و کره‌جنوبی، ایتالیا، چین و ترکمنستان برای اجرای پروژه های مشترک خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  حمید رضاییان با اشاره به برنامه‎های ایزوایکو در دوران پساتحریم افزود:‌ مذاکرات متعددی را با شرکت‎های بزرگ دنیا انجام داده‎ایم و قصد داریم که از میان آنها،بهترین شریک را انتخاب کنیم.

وی با یادآور این‌که مذاکرات و تفاهم‎هایی را با هیوندای کره جنوبی انجام داده‎ایم و در نظر داریم پروژه‎های مشترکی را با این شرکت در آینده اجرا کنیم، اظهار کرد: تفاهمنامه‎ای را نیز با شرکت نوردیک یاردز آلمان به عنوان بزرگترین مجتمع کشتی‎سازی این کشور امضا کرده‎ایم.

وی با بیان این که علاوه براین باشرکت‎های ایتالیایی و چند شرکت معتبر چینی نیز مذاکراتی را انجام داده‎ایم و آماده همکاری با آنها هستیم، گفت: همزمان با تصویب برجام، تفاهم‎هایی را نیز با کشور ترکمنستان داشته‎ایم که با نهایی شدن آن، پروژه‎های بزرگی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برنده شدن ایزوایکو در مناقصه ساخت شناور در عراق به مارین تایمز گفت: چندی پیش در یک مناقصه بین المللی در عراق برای ساخت سه فروند شناور برنده شدیم که به علت تحولات سیاسی و امنیتی عراق، این مناقصه اجرایی نشد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا