دلنوشته اینستاگرامی یک معدنکار؛

همه در کنار هم می‌جنگند

همه در کنار هم می‌جنگند

گروه معادن >سنگ آهن - مدیر یک مجتمع معدنی خود تاکید کرد که همراهی پرسنل و نیروهای کار در شرایط سخت کنونی بزرگترین دلگرمی برای ادامه حیات این مجتمع است.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، سهیل افشاری مدير مجتمع معدني مرواريد در آخرین پست اینستاگرامی خود به بیان مشکلات این روزهای این مجتمع معدنی پرداخته است، مشکلاتی که بسیاری از معادن دیگر ایران نیز کم و بیش با آنها روبرو شده‌اند.

متن کامل دلنوشته سهیل افشاری به شرح زیر است:

"در این اوضاع بحرانی بازار سنگ آهن، سختی مدیریت معدن انصافا چندین برابر قبل شده، کنترل هزینه‌ها در کنار بالا بردن اجتناب‌ناپذیر راندمان، اداره پرسنل و کارگرانی که گاه تا چند ماه حقوقشان به تعویق می‌افتد، تامین قطعات با حداقل نقدینگی، پیچیدگی‌های فنی-مهندسی استخراج و عیارسازی و دست و پنچه نرم کردن با طبیعت خشن معدن سرماي زير صفر اين روزها و ... جز با همراهی و همدلی همه مجموعه اعم از کارگر، تکنسین، مهندس و مدیر میسر نخواهد بود. چیزی که این روزها در کارگاه و شرکت می‌بینم تلاش به جد همه برای بقای کار و معدن و شرکت است. همه در کنار هم می‌جنگند. علی‌رغم گرفتاری‌های مالی و معیشتی همه (به ویژه عائله‌مندان)، کمتر کسی گلایه می‌کند و اگر هم درخواستی دارد قلبا به حق و از روی نیاز و اضطرار می‌دانم، اما چه کنيم که توان پاسخ مثبت به همه را نداریم. حضور بیش از پیش مدیریت در یکسال بحرانی گذشته در کنار پرسنل و برخورد حمایتی آنها، تنها دلگرمي و سرمایه‌ای است که احساس امید را در همکاران زنده نگه داشته و تلاش مضاعف ما را در گذار از این شرایط ممکن می‌کند."
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا