رشد کم جان و مثبت بورس ادامه دارد

رشد کم جان و مثبت بورس ادامه دارد

شاخص بورس تهران در معاملات دومین روز هفته مسیر صعودی خود را اندکی افزایش داد و با افزایش نسبی قیمت‌ها در مرز 63 هزار واحد قرار گرفت.

 بورس تهران در معاملات روز یکشنبه به روند آرام و محتاطانه خود اندکی شدت داد و با رشد محدود 34 درصدی موفق شد تا بار دیگر در مرز 63 هزار واحد قرار بگیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این در حالی است که در بازار سرمایه همچنان معاملات سهام به دلیل حاکم بودن رکود و نبود نقدینگی و همچنین اخبار خوش اقتصادی، با بی رغبتی و بی میلی از سوی سهامداران دنبال می شود، اما در این میان برخی شرکتهای کوچک و تک سهم ها مورد توجه اهالی تالار شیشه‌ای قرار گرفته‌اند و موجب نوسان محدود در بازار می شوند.

به این ترتیب فعالیت نوسان گیران در تالار حافظ موجب شده است تا در معاملات امروز بازاری کم حجم اما متعادل مشاهده شود که در آن حجم معاملات به 313 میلیون سهم رسیده و ارزش معاملات در سطح پایین 64 میلیارد تومان قرار بگیرد.

امروز همچنین شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، بانک ملت، تاپیکو، فولاد مبارکه، ارتباطات سیار و پالایشگاه بندرعباس با رشد 14 تا 5 واحدی بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند و در مقابل پالایشگاه اصفهان، بانک اقتصاد نوین، پتروشیمی جم و بانک پاسارگاد مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

همچنین شرکتهای قند قزوین، صنایع شیمیایی فارس و کمک فنرایندامین از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و در مقابل بانک کارآفرین، پلی اکریل و سیمان اصفهان بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.در بازار امروز ارزش بازار سرمایه در سطح 271 هزار میلیارد تومان متوقف شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا