از هم اکنون؛

آغاز ثبت نام سمینار بازاریابی اینترنتی در بازارهای مالی

آغاز ثبت نام سمینار بازاریابی اینترنتی در بازارهای مالی

ثبت نام سمینار بازاریابی اینترنتی در بازارهای مالی در سایت www.ershan.ir آغاز شد.

 

ثبت نام سمینار بازاریابی اینترنتی در بازارهای مالی در سایت www.ershan.ir   آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر اساس اعلام ستاد خبری سمینار بازاریابی اینترنتی در بازارهای مالی ثبت نام برای فعالین و علاقمندان این حوزه از امروز آغاز شد.

این دوره  از سوی شرکت کارگزاری نهایت­نگر با راهبری شرکت راهکارهای جامع ارشن و همراهی و اخذ مجوز از کمیته راهبری آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار و پایگاه بازاریابی iBazaryabi برگزار می شود.

مهدی حلاج، دبیر اجرایی سمینار ضمن اعلام حضور چهره های شاخص عرصه بازاریابی اینترنتی کشور در این سمینار گفت: با توجه تغییر رویکرد سازمان­های مالی در بازاریابی و گرایش آن­ها به سمت بازاریابی اینترنتی و نیاز احساس شده در راستای فراگیری تکنیک­های صحیح این حوزه، سمینار برنامه ریزی شده است که در این راستا از تجارب اساتید بزرگی همچون مهندس حمید سپیدنام، مهندس مسعود محمدی، دکتر حسین امامی و مهندس احمد آقاجان بهره خواهیم برد.

دبیر اجرایی سمینار در ادامه تصریح کرد: در این سمینار سازمان بورس و اوراق بهادار بعنوان همراه این سمینار خواهد بود که باعث ارتقای سطح کمی و کیفی سمینار می شود.

وی در پایان افزود: بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه فعالین بازار سرمایه، شرکت های بیمه، لیزینگ و تمامی فعالان حوزه خدمات مالی جزو مخاطبین اصلی این سمینار بوده و علاقمندان جهت آگاهی از محورهای سمینار می توانند به سایت    www.ershan.ir  مراجعه و یا با شماره 88603630 تماس حاصل نمایند.

سمینار بازاریابی اینترنتی در بازارهای مالی در تاریخ 5 آذر ماه سال جاری در مرکز همایش­های بین المللی نیایش برگزار می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا