نمايشگاه بين المللی رنگ، رزين، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزيت برگزار می شود

نمايشگاه بين المللی رنگ، رزين، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزيت برگزار می شود

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از پانزدهم تا هجدهم آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه ، صالح سپاسدار مدیر اجرایی نمایشگاه مهم ترین هدف این رویداد را ایجاد فرصتی برای توسعه روابط اقتصادی در دوران پساتحریم بیان کرد و گفت : این نمایشگاه در 25000 متر مربع در حالی کار خود را اغاز می کند که علاوه بر شرکت های داخلی نمایندگان کشورهای خارجی نیز حضور پررنگی خواهند داشت.
وی گفت : در بخش خارجی نیز تعداد شرکت های خارجی با رشد 70 درصدی نسبت به دوره قبل مواجه هستیم به طوری که تاکنون تعداد مشارکت کنندگان در بخش داخلی به 260 شرکت و تعداد شرکت کنندگان در بخش خارجی به 110 شرکت رسیده و این در حالی است که به دلیل افزایش تقاضا ، بیش از 100 شرکت داخلی که درخواست مشارکت در این دوره را داشتند موفق به حضور نشدند.
سپاسدار با اشاره به اینکه هجوم شرکت های خارجی به منظور حضور در نمایشگاه ها بیانگر امید و اطمینان آنها از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان و سرمایه گذاران خارجی پس از تحقق برجام است ، گفت : شرکت های خارجی مایلند در اسرع وقت جایگاه خود را در صحنه اقتصادی داخلی تثبیت کنند.
وی گفت : در حال حاضر کشورهایی مانند امارات متحده عربی، ترکیه، چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، استرالیا، هند، تایوان، تایلند، برزیل، مصر، کره جنوبی، هلند، مالزی، سوئیس، هلند، انگلیس، بلژیک، سنگاپور، لهستان و...حضورشان در نمایشگاه قطعی است.
این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه و تجارت و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و شرکت بانیان امید برگزار می شود و برگزاری 16 کارگاه آموزشی بازرگانی در این نمایشگاه پیش بینی شده است.
سپاسدار گفت : این نمایشگاه ساعت 10 صبح روز یکشنبه 15 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می‌شود.
از دوره چهاردهم این نمایشگاه ( سال 1393 )، قرار شده است ساختار کتاب نمایشگاه طوری طراحی شود که نه تنها شامل شناسنامه کلی دست اندر کاران و فعالان صنعت در داخل و خارج از کشور باشد بلکه حاوی اطلاعات مهم پایه ای و مرجع از صنعت هم باشد که دانستن آن برای همه اهالی و علاقه مندان لازم و ارزشمند باشد.
پیش بینی می شود امسال بیش از 30،000نفر بازدیدکننده متخصص و مرتبط با موضوع نمایشگاه از آن بازدید کنند و تاکنون بیش از 100 تن از خریداران بالقوه محصولات داخلی از خارج از کشور برای بازدید از این نمایشگاه ثبت نام کرده اند و مقدمات بازدید آن ها فراهم شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا