سنگ آهن فعلا کمتر از 45 دلار

سنگ آهن فعلا کمتر از 45 دلار

دنیای معدن - جمعه اخیر قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در معامله ای در چین به 43 دلار و 75 سنت هر تن سی اف آر هم رسید ولی با بهبود تقاضا باثبات شد. متوسط قیمت پیشنهادی در بازار 44 دلار و 75 سنت هر تن سی اف آر است که پایین ترین قیمت بازار از جولای سال جاری تاکنون می باشد.    در این بین خیلی از خریداران به دنبال قیمت درخواستی 41 دلار هر تن سی اف آر بودند و ظاهرا برخی از فروشنده ها به زودی این قیمت را خواهند پذیرفت.  شاید چند روز آینده قیمت بهبود یابد ولی بالاتر از یک دلار نخواهد بود. از طرفی در دسامبر بازار منتظر افت قیمت شدید است چرا که شرکت ریو تینتو برزیل باید صادرات را بیش از 3 میلیون تن افزایش دهد تا به هدف تولید سالانه تعیین شده خود در سه ماه پایانی سال برسد.       

در این بین خیلی از خریداران به دنبال قیمت درخواستی 41 دلار هر تن سی اف آر بودند و ظاهرا برخی از فروشنده ها به زودی این قیمت را خواهند پذیرفت.

 شاید چند روز آینده قیمت بهبود یابد ولی بالاتر از یک دلار نخواهد بود. از طرفی در دسامبر بازار منتظر افت قیمت شدید است چرا که شرکت ریو تینتو برزیل باید صادرات را بیش از 3 میلیون تن افزایش دهد تا به هدف تولید سالانه تعیین شده خود در سه ماه پایانی سال برسد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا