مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران:

تا پایان سال تلفات برقی به 6 درصد می‌رسد

تا پایان سال تلفات برقی به 6 درصد می‌رسد

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران گفت: میزان تلفات برقی سال گذشته 9.3 درصد بوده، اما به دلیل فعالیت‌های انجام شده توانستیم این میزان را به 7.1 درصد کاهش دهیم و امیدواریم که تا پایان سال این عدد به 6.5 درصد برسد.

هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تاثیرات کاهش تلفات در کشور اظهار کرد: طی سال‌های گذشته این مساله در ابعاد مختلفی مورد اندازه‌گیری قرار گرفته است و خوشبختانه توانستیم تاکنون به مرحله‌ی خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: مساله مهم در کاهش تلفات امر فرهنگ‌سازی است که خوشبختانه در این مسیر نیز فعالیت‌ها به خوبی انجام شده به‌طوری که علاوه بر این‌که مردم اطلاع خوبی از این مساله پیدا کرده‌اند توانسته‌ایم در صنعت برق نیز فعالیت خوبی داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران با بیان این‌که در راستای این امر تلاش ما بر این بوده که تجهیزاتی را که تلفات بالایی دارند وارد شبکه نکنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال میزان تلفات را کاهش و به درجه مطلوب برسیم.

هاشمی با اشاره به میزان مطالبات از مشترکان برقی ادامه داد: در حال حاضر حدود 200 میلیارد تومان از مردم طلبکاریم، لذا از نهادهای دولتی، سازمان‌های نظامی و انتظامی می‌خواهیم که ما را در راستای ارائه و ارتقاء هرچه بیشتر خدمات به مردم کمک کنند.

وی در خصوص وضعیت انرژی‌های نو در کشور افزود: انرژی‌های نو نقش مهمی در تولید برق دارد و با توجه به این‌که انرژی خورشیدی یک انرژی خدادادی محسوب می‌شود، لذا می‌توان در زمان پیک نسبت به کمک‌رسانی آن همچون انرژی بادی امیدوار بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به تجمیع قبوض آب و برق نیز گفت: در حال حاضر این طرح در حال بررسی است، اما مساله‌ی مبرهن این است که این طرح به تدریج انجام می‌شود.

هاشمی با بیان این‌که درحال حاضر چند منطقه به صورت پایلوت انتخاب شده است، تصریح کرد: هدف بر این است که با انجام آزمایشی این طرح بتوانیم این طرح را گسترش دهیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا