در نشست عادی وزیران عضو جی ئی سی اف مطرح شد

6 پیشنهاد زنگنه به تولیدکنندگان گاز در برابر وضعیت کنونی اقتصاد جهان

6 پیشنهاد زنگنه به تولیدکنندگان گاز در برابر وضعیت کنونی اقتصاد جهان

وزیر نفت با بیان این که یکی از خطرهای قابل مهار در بازار گاز، روند شدید کاهش قیمت ها در بازارهای جهانی است 6 پیشنهاد در حوزه صنعت گاز با توجه به نظم کنونی جهانی و وضعیت اقتصادی بین المللی ارائه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیژن زنگنه بعدازظهر امروز در نشست عادی وزیران عضو جی ئی سی اف سخنرانی کرد.متن کامل سخنان وزیر نفت به شرح زیر است:

عالیجنابان

خانم ها و آقایان

پیش از هر چیز، به عنوان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران می خواهم از این فرصت استفاده کنم تا بار دیگر به شما عالیجنابان، وزیران محترم، رؤسای هیئت ، دبیر کل محترم جی یی سی اف و دیگر اعضای هیئت های عزامی به ایران، خوش آمد بگویم.

همچنین می خواهم از وزیران نفت و انرژی جی یی سی اف و مسئولان هیئتها، به ویژه وزیر انرژی نیجریه که با برگزاری هفدهمین نشست وزارتی جی یی سی اف در تهران موافقت کردند، تقدیر کنم.

همچنین می خواهم به دکتر ایبه کاچیکوو به دلیل انتصاب به مقام وزارت ذخایر نفتی نیجریه تبریک بگویم.

ما از مشاهده مشارکت قزاقستان در نشست امروز خرسند هستیم و امیدواریم که این حضور زمینه سازی مشارکت فعالتر این کشور در جی یی سی اف باشد. از سوی دیگر، معاون وزیر انرژی جمهوری آذربایجان نیز در اجلاس حضور دارد. تمایل دو کشور مهم با ذخایر فراوان گاز نشانه ای مثبت برای جی یی سی اف است و برای همه آنها آرزوی پیشرفت و موفقیت داریم.

ایران از میزبانی سومین نشست مجمع کشورهای صادرکننده گاز در سال ٢

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا