تدابير استراتژيک ذوب‌آهن براي شکوفايي

تدابير استراتژيک ذوب‌آهن براي شکوفايي پايگاه خبري معدن نيوز- مديرعامل ذوب آهن اصفهان از اهتمام ويژه جهت مدرنيزاسيون و نوسازي تجهيزات، به روز رساني فناوري، کاهش هزينه‌هاي تمام شده، افزايش بهره‌وري و... در ذوب آهن اصفهان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، احمد صادقي گفت: هم‌اکنون ميزان مصرف مواد اوليه در شرکت به گونه‌اي است که مي‌توان با به روز رساني فناوري، صرفه جويي قابل ملاحظه‌اي انجام داد که منجر به کاهش چشمگير قيمت تمام شده محصولات مي‌شود.
وي ضمن اشاره به تشکيل کميته‌اي براي کاهش مصرف کک گفت: بايد کاهش مصارف را از هزينه‌هاي سنگين تر آغاز کنيم که اين کار با توجه به تجارب و دانش کارکنان شرکت، ‌امکان‌پذير است.
 صادقي تصريح کرد: باهمت و توانمندي بسيار کارکنان ذوب آهن مي‌توان تا پايان سال اقدامات مهمي جهت توليد محصولات با ارزش افزوده بالاتر و کاهش هزينه‌ها انجام دهيم. ضمن اينکه در بسياري بخش‌ها مي‌توان به درآمد زايي نيز پرداخت.
مديرعامل ذوب آهن اصفهان با تاکيد بر اينکه اين شرکت هيچگونه تعديل نيرو نخواهد داشت، گفت: هم‌اکنون ميزان بهره‌وري نيروي انساني درشرايط خوبي نيست که براي بهبود اين امر بايد با ايجاد کار، بهره‌وري را افزايش دهيم. جهت ايجاد کار نيز برنامه هايي مدنظر است که به زودي اجراي آن آغاز مي‌شود.
 وي يکي ديگر از استراتژي‌هاي ذوب آهن در حوزه نيروي انساني را جذب نيروهاي متخصص و نخبه ذکر کرد و گفت: به طور قطع براي تامين منابع انساني شرکت بايد نگاه بلند مدت داشته باشيم و از هم‌اکنون به فکر 10 تا 20 سال آينده باشيم که نيروهاي بسياري بازنشسته مي‌شوند و بايد جايگزين مناسب داشته باشند.
صادقي تصريح کرد: ذوب آهن اصفهان بايد تا سال آينده از قدرت رقابتي بيشتري برخوردار باشد و سوددهي شرکت نيز به حد قابل قبولي برسد.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا