تشریح عملیات مالی چادرملو

تشریح عملیات مالی چادرملو
رییس امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اعلام کرد: این شرکت در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه امسال، مبلغ 4059 میلیارد و 365 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 237 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

امیر غلامی همچنین به تشریح عملیات مالی این شرکت پرداخت و گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با انتشار صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریورماه امسال خود بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در این دوره مبلغ 9842 میلیارد و 198 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشته است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایسنا، وی افزود: از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره نیز مبلغ 4640 میلیارد و 945 میلیون ریال محاسبه شد، از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های اداری، عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 3859 میلیارد و 499 میلیون ریال محاسبه شد.


رییس امور سهام و مجامع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین با اشاره به افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به سود عملیاتی دوره و تحقق سود خالص دوره به مبلغ 4059 میلیارد و 365 میلیون ریال گفت: به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 5266 میلیارد و 883 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. 


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا