حسابرسی شده منتشر شد،

انتشار عملکرد شش ماهه سیمان بجنورد

انتشار عملکرد شش ماهه سیمان بجنورد

شرکت سیمان بجنورد در دوره شش ماهه نخست امسال با اختصاص 46 ریال سود به ازای هر سهم معادل 36 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 

 

شرکت سیمان بجنورد در دوره شش ماهه نخست امسال با اختصاص 46 ریال سود به ازای هر سهم معادل 36 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،شرکت سیمان بجنورد پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه 392 میلیارد ریال و بصورت حسابرسی شده مبلغ 127 ریال اعلام کرده است و طی دوره شش ماهه نخست امسال با اختصاص 46 ریال سود به ازای هر سهم معادل 36 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

بر اساس این گزارش این شرکت اعلام کرد در نیمه نخست امسال توانست معادل 52 درصد از فروش،37 درصد از سود ناخالص،38 درصد از سود عملیاتی و 36 درصد از سود خالص را محقق کند.  

گفتنی است،کاهش مبلغ فروش ناشی از کاهش مقدار فروش و اعطای تخفیفات بدلیل توان رقابت با سایر تولید کنندگان منطقه،کاهش هزینه های قیمت تمام شده بدلیل اعمال هزینه های واقعی نسبت به برآورد اولیه و افزایش هزینه های عملیاتی ناشی از افزایش هزینه جذب نشده تولید طی سه ماهه اول بدلیل توقف خط 1 تولیدی شرکت، گزارش شده است.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا