قیمت طلا به 1084 دلار رسید

قیمت طلا به 1084 دلار رسید

قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی یک دلار افزایش یافت و به 1084 دلار در هر اونس رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قیمت طلا امروز افزایش یافت، اما با توجه به تقویت ارزش دلار و تقویت احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا در ماه آینده، فلز زرد همچنان در مسیر به پایان رساندن هفته در نزدیکی پایین ترین رقم بیش از 5 سال اخیر باقی ماند.
دومینیک اشنادر، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «ما همچنان بازار را کاهشی ارزیابی می کنیم و پیش بینی می کنیم قیمت طلا در کوتاه مدت به 985 دلار برسد... دلیل این پیش بینی روشن است. فدرال رزرو قرار است نرخ بهره را افزایش دهد، ارزش دلار افزایش بیشتری خواهد یافت و در این فضا باقی ماندن فلز زرد در قیمت های فعلی دشوار خواهد بود.»
تقویت ارزش دلار آمریکا به تقاضا برای کالاهای قیمت گذاری شده به دلار آسیب می زند، زیرا آنها را برای دارندگان سایر ارزها گرانتر می کند.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با یک دلار افزایش به 1084 رسید. قیمت ها روز چهارشنبه به پایین ترین رقم در بیش از 5 سال اخیر یعنی 1064 دلار و 95 سنت رسید و در مسیر به پایان بردن هفته بدون تغییر قابل توجه قیمت قرار دارد.
قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.7 درصد افزایش به 1086 دلار رسید.
درخواست ها برای دریافت مقرری بیکاری در آمریکا هفته گذشته کاهش یافت، در حالی که مقیاس تولید اقتصادی آمریکا در ماه اکتبر مجددا افزایش یافت که نشان دهنده سلامت اقتصاد آمریکا بود و می تواند فدرال رزرو را برای افزایش نرخ بهره در ماه آینده تشویق کند.
ارزش دلار پس از افزایش اخیر و رسیدن آن به بالاترین رقم 7 ماه گذشته در برابر سبد ارزهای جهانی، امروز بدون تغییر بود.
انتهای پیام// 107

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا