فرماندار دزفول:

استخدام نیروهای غیربومی در فولاد دزفول صحت ندارد

استخدام نیروهای غیربومی در فولاد دزفول صحت ندارد

گروه صنایع معدنی >فولاد - فرماندار دزفول گفت: مطابق با بررسی هایی که انجام دادیم استخدام نیروهای غیربومی در کارخانه فولاد دزفول به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش ماین نیوز، حبیب الله آصفی در حاشیه بازدید معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از کارخانه فولاد دزفول اظهار کرد: کارخانه فولاد با مدیریت خوب و حمایت تمام دستگاه ها در پیشرفت بسیار خوبی به سر می برد و قطعا در آینده نزدیک این کارخانه می تواند جزو افتخارات شهرستان دزفول باشد.

وی در خصوص انتشار صحبت هایی مبنی بر به کارگیری نیروهای غیر بومی در این کارخانه عنوان کرد: فرمانداری در این خصوص نظارت کامل دارد. در چند وقت گذشته گزارشاتی مبنی بر استخدام نیروهای غیربومی در این کارخانه به دست ما رسید اما پس از بررسی ها متوجه شدیم که صحت ندارند.

فرماندار دزفول با اشاره به اینکه متولیان این کارخانه در جهت جذب نيروهاي بومی بسیار مشتاق و حساس هستند، افزود: در بحث نصب تجهیزات این کارخانه نیز نیروهای متخصص بسیار خوبی جذب شده است.

آصفی در خصوص سهم خواهی برخی نامزدهای انتخاباتی از کارخانه فولاد دزفول اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی کاملا متعلق به بخش خصوصی است و دولت نیز بنابر وظیفه هر مساعدتی که نیاز بوده را انجام داده و در ادامه نیز انجام خواهد داد. این کارخانه به هیچ باند و گروه سياسي تعلق ندارد و هیچ نامزد انتخاباتی در آن سهیم نیست.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا