عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

وزارت نیرو 35 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است

وزارت نیرو 35 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت نسبت به تخصیص اعتبارات سدسازی وزارت نیرو اهتمام کند، گفت: وزارت نیرو 35 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است.

از آمل, مقداد نجف‌نژاد عصر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی  نمایندگان شهرستان‌های مازندران با اعلام اینکه اکنون در اجرای پروژه‌های آب در سراسر کشور حدود 35 هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکار وجود دارد، اظهار داشت: از این مقدار حدود 5 هزار میلیارد تومان سهم آن به مازندران برمی‌گردد.

وی با تاکید براینکه بدهکاری به پیمانکار بسیار مهم است، افزود: در اجرای سد هراز با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار بسیاری نیست.

نجف‌نژاد با بیان اینکه جذب این اعتبار را می‌توان از طریق فاینانس و اوراق مشارکت ورود یافت و تامین کرد، ادامه داد: با توجه به سفر ریاست جمهور به این استان و تامین ماده 180نماینده‌ها به جذب این تامین اعتبار پرداخت.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس عنوان کرد: متاسفانه در این استان قدم‌های خوبی طی سفر ریاست جمهوری برداشته نشده است.

وی از اجرای دو پروژه مهم سد هراز و راه‌آهن تهران شمال در محور هراز خبر داد و گفت: برای تسریع عملیات اجرایی این دو پروژه باید اعتبارات خوبی اختصاص یابد.

نجف‌نژاد با تاکید براینکه همه مسئولیت این پروژه ملی نباید بر دوش نماینده مردم آمل قرار گیرد، افزود: این استان برای فروش اوراق مشارکت آمادگی کامل دارد تا این اعتبار در تامین بودجه ساخت سد تاثیرگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: در دو یا سه ماه آینده زمان‌بندی برای نشست دیگر با این نمایندگان در دستور کار قرار گیرد تا پیگیری لازم جهت تسریع عملیات اجرایی سد هراز ورد توجه بیشتر واقع شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا