با ذوب مواد پلیمری چند شغل ایجاد می شود؟

با ذوب مواد پلیمری چند شغل ایجاد می شود؟

اقتصاد > انرژی - ایسنا به نقل از رئیس اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی کشور نوشت: ذوب هر یک میلیون تن مواد پلیمیری 200 هزار شغل پایدار ایجاد می‌کند.

نصرالله رضازاده در همایش جذب سرمایه گذاران صنایع پایین دستی پتروشیمی در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال 1388 میزان تولید صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشور یک میلیون و 760 هزار تن بود که این رقم در سال 1392 به سه میلیون و 650 هزار تن رسید.

وی معتقد است که اگر برنامه‌ریزی سنجیده و حساب شده داشته باشیم می‌توانیم رشد خوبی در صنایع پایین دستی پتروشیمی کشور ایجاد کنیم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی کشور افزود: این در حالی است که صنایع پایین دستی پتروشیمی اشتغال زایی خوبی به همراه دارند و ذوب هر یک میلیون تن مواد پلیمری 200 هزار شغل پایدار به همراه دارد.

به گفته او، تولید محصولات پایین دستی پتروشیمی باید بر مبنای صادرات به کشور عراق باشد و نیازهای این کشور دیده شود که کرمانشاه بهترین ظرفیت را برای این کار دارد.

رضازاده یادآوری کرد: این صنایع در هر نقطه‌ای از استان می‌توانند راه‌اندازی شوند چون نیاز به زیرساخت‌های چندان زیادی ندارد.

وی در ادامه سخنان خود خواستار تشکیل کمیته‌ای در استان کرمانشاه برای اعتماد سازی سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند به این عرصه وارد شوند، شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی کشور با اشاره به اینکه بخش خصوصی در گذشته از تصمیماتی که دولت گرفته و بعد آنها را لغو کرده ضربه خورده است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم سرمایه گذاران کالایی تولید کنند و این کالاها در انبار بماند و یا به عراق صادر نشود.

 

 

22439

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا