مجوز فعالیت صد و هفتاد و چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری صادر شد

مجوز فعالیت صد و هفتاد و چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری صادر شد

صندوق سرمایه گذاری “ توسعه تعاون صبا “ با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ 58 میلیارد و 742 میلیون ریال مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

 

سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت یکصد و هفتاد و چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری را با " نام توسعه تعاون صبا" صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، کارشناس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق افزود: صندوق سرمایه گذاری با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ 58میلیارد و 742 میلیون ریال در تاریخ 17/08/1394 نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید و با اخذ مجوز از این سازمان به عنوان یکصد و هفتاد و چهارمین صندوق، شروع به فعالیت می کند.

سیاوش پرویزی نژاد افزود: تعداد واحدهای ممتاز 10.000 واحد بوده و اشخاص حقیقی 43.000 واحد و اشخاص حقوقی 15.742 واحد سرمایه گذاری صندوق سرمایه‌گذاری توسعه تعاون صبا را در پذیره نویسی اولیه خریداری کردند.

وی ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری توسعه تعاون صبا از نوع صندوق سرمایه‌گذاری تنها در اوراق بهادار با درآمد ثابت و با پیش بینی سود 22 درصد سالانه است. دوره پرداخت نقدی سود ماهیانه است.

مدیر صندوق شرکت کارگزاری صبا تامین(سهامی خاص)، ضامن نقدشوندگی و مدیر ثبت صندوق بانک توسعه تعاون، متولی شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه(سهامی خاص) و حسابرس صندوق موسسه حسابرسی دش و همکاران است.

متن اساسنامه و امیدنامه صندوق سرمایه گذاری در تارنمای صندوق به آدرس http://stfs.rhbroker.com/index.do  در دسترس عموم است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا