نقش تاثیر گذار بانک صنعت و معدن در ایجاد اشتغال

نقش تاثیر گذار بانک صنعت و معدن در ایجاد اشتغال

دنیای معدن - عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی در استان خوزستان تاثیر زیادی در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال این استان داشته است.

به گزارش دنیای معدن، وی که مدیرعامل بانک صنعت و معدن را در بازدید از طرح مجتمع فولاد روهینا دزفول همراهی می کرد با بیان این مطلب افزود: با حمایت بانک صنعت و معدن و راه اندازی گام نخست مجتمع فولاد دزفول در سال گذشته، جوانان زیادی مشغول به کار شدند و در سال جاری نیز در ادامه اجرای این پروژه عظیم صنعتی با تخصیص اعتبار 100 میلیون یورویی این بانک و بهره برداری از واحد تولید شمش این مجتمع ، اشتغال و پیشرفت اقتصادی بیشتر در استان را شاهد خواهیم بود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارخانه فولاد روهینا جزو سه کارخانه برتر دنیا است و در شرایط کنونی که مورد هجمه دیگر کشورها قرار داریم راه اندازی چنین کارخانه هایی می تواند راهگشا باشد.
پاپی زاده ادامه داد:90 درصد محصول تولیدی این کارخانه به دیگر کشورها صادر می شود که در ارزآوری برای کشور موثر و توسعه صنعتی استان خوزستان را رقم خواهد زد.گفتنی است فاز نخست مجتمع فولاد روهینا جنوب ( کارخانه فولاد دزفول ) سال گذشته با ظرفیت تولید حدود 500 هزار تن میلگرد در سال به بهره برداری رسید.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا