تحریم های جدید برای "فولاد" بی اثر است

تحریم های جدید برای

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال درخصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تحریم های جدید علیه این شرکت توضیح داد.

پس از آنکه شب گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، در آخرین گزارش از تحریم 20 شرکت ایرانی خبر داد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان از بی اثری این تحریم ها در شرایط مالی شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با انتشار اطلاعیه ای در شبکه کدال درخصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تحریم های جدید علیه  این شرکت توضیح داد.

"فولاد" در این اطلاعیه بیان کرده است در پی انتشار اخبار مربوط به قرار گرفتن نام فولاد مبارکه در لیست تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا به استحضار می رساند ، تحریم های بین المللی موضوع جدیدی نیست و فولاد مبارکه از سال ها قبل همچون سایر بخش های اقتصادی کشور با آن روبرو بوده است و این امر خللی در جریان فعالیت های تولیدی ، مالی و صادرات محصولات شرکت ایجاد نخواهد کرد.

همچنین این شرکت یادآور شده است،  فولاد مبارکه از سال ها قبل در اقدامی هوشمندانه با استراتژی بومی سازی و استفاده از توان داخل کشور ، کلیه قطعات مورد نیاز خود و شرکتهای گروه را ازاین طریق تامین کرده و در معدود موارد باقیمانده با جایگزینی دیگر کشورها ، عملا هیچ گونه وابستگی به کشور آمریکا نداشته است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا