گزارش مدیرعامل بورس کالا در نشست کمیسیون صنایع و معادن

گزارش مدیرعامل بورس کالا در نشست کمیسیون صنایع و معادن

مدیرعامل بورس کالا گزارشی درباره عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه داد و سوالات نمایندگان از رئیس بورس کالا مطرح شد.


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از استماع گزارش مدیرعامل بورس کالای ایران در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خانه ملت، ولی ملکی در تشریح نشست ( یکشنبه 11 شهریور) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه عضویت سازمان فضایی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین‌المللی فضانوردی در نشست کمیسیون صنایع و معادن مطرح شد و نظرات نمایندگان و کارشناسان در این رابطه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در جلسات بعدی بحث‌ها پیگیری شود.

بررسی از رده خارج کردن خودرو و موتورسیکلت فرسوده به ازای تولید محصولات جدید 

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح الحاق یک تبصره به ماده 8 در رباطه با قانون هوای پاک در بخش دیگری از جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مورد بررسی قرار گرفت و طراحان پیشنهادات خود را مطرح کردند که یکی از پیشنهادات بر این اساس بود که به ازای چند دستگاه خودروی تولیدی یا موتورسیکلت، یک خودرو یا موتورسیکلت فرسوده از رده خارج شود که کلیات این بحث مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت اما مقرر شد برای بررسی جزئیات یک گروه کارشناسی بعد از بررسی‌های لازم گزارش‌های خود را ارائه کند.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه سلطانی‌نژاد مدیرعامل بورس کالا گزارشی درباره عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه داد و سوالات نمایندگان از رئیس بورس کالا مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از مباحث مطرح در نشست کمیسیون کمیسیون صنایع و معادن با مدیرعامل بورس کالای ایران در خصوص نحوه کنترل عملکرد کارگزاران در بورس و چگونگی تعیین قیمت پایه فروش محصولات بود؛ همچنین علت توقف عرضه در یک مقطع زمانی کوتاه در بورس کالا مورد بررسی قرار گرفت.

ملکی در پایان یادآور شد: مقرر شد در آینده نیز برای ارتقاء عملکرد بورس کالا جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مسئولان بورس کالا برگزار شود تا اهداف و برنامه‌های این بورس در آینده تبیین شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا