رزومه کامل فرهاد دژپسند، گزینه تصدی وزارت اقتصاد

رزومه کامل فرهاد دژپسند، گزینه تصدی وزارت اقتصاد

در روزهای اخیر منابع خبری از گزینه رئیس جمهور برای اداره این وزارتخانه حیاتی رونمایی کرده و خبر دادند که رئیس جمهور، فرهاد دژپسند را جهت گرفتن رای اعتماد و تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی به مجلس معرفی خواهد کرد.

به گزارش پارسینه، پس از آن که در شهریور ماه ۱۳۹۷ مسعود کرباسیان، وزیر سابق اقتصاد، نتوانست در جلسه استیضاح خود نمایندگان را قانع کند و رای اعتماد بگیرد، گزینه‌های مختلفی برای در اختیار گرفتن سرپرستی این وزارتخانه از سوی رسانه‌ها مطرح شد، اما سرانجام در مورخه ۵ شهریور ۱۳۹۷ رئیس جمهور روحانی، سیدرحمت الله اکرمی که تا پیش از این معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور بود را به سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی منصوب کرد.

 
در روز‌های اخیر منابع خبری از گزینه رئیس جمهور برای اداره این وزارتخانه حیاتی رونمایی کرده و خبر دادند که رئیس جمهور، فرهاد دژپسند را جهت گرفتن رای اعتماد و تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی به مجلس معرفی خواهد کرد.

 
فرهاد دژپسند فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد در مقطع دکترا از دانشگاه آزاد اسلامی و اکنون استادیار دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است.

 
دژپسند سابقه حضور در معاونت طرح و بودجه سازمان برنامه و بودجه دولت یازدهم، معاونت تولیدی سازمان برنامه در دولت نهم و معاونت طرح ریزی اقتصادی وزارت بازرگانی دولت هشتم را دارد.

 
او هم اکنون به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه مشغول فعالیت است.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا