در خلال کیش اینوکس 2018 برگزار می شود؛

برگزاری کارگاه آموزشی معاملات الگوریتمی و الزامات آن در جزیره کیش

برگزاری کارگاه آموزشی معاملات الگوریتمی و الزامات آن در جزیره کیش

کارگاه آموزشی معرفی معاملات الگوریتمی و الزامات آن در روز سه‌شنبه اول آبان ۹۷ در ساعت ۱۸ و 21 در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در کیش برگزار می شود.

همزمان با پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش، رویداد مهم آموزشی به همت سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، کارگاه آموزشی معرفی معاملات الگوریتمی و الزامات آن در روز سه‌شنبه اول آبان ۹۷ در ساعت 18 و 21 در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در کیش برگزار می شود. در این کارگاه مطهره مروج «مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار» و امید موسوی «مدیرعامل شرکت الگوریتمی تحلیلگر امید» سخنرانی خواهند داشت.

از اهداف دوره می توان به فهم و تجاری سازی دانش نوین اقتصادی و مالی برای بازار سرمایه ایران، آشنایی با ابزارهای معاملاتی بین المللی و موفق در بازار سرمایه ،آشنایی با مقررات کنونی بازار سرمایه ایران در خصوص معاملات الگوریتمی اشاره نمود. همچنین این رویداد همزمان با پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

یادآور می شود؛ سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از برگزارکنندگان این کارگاه هستند. از محاسن این کارگاه آموزشی می توان به آشنایی با قوانین استفاده از معاملات الگوریتمی و سیاست های سازمان بورس در این خصوص اشاره داشت.

 این کارگاه به صورت «حضوری » بوده ، ولی برای کسانی که در آن ساعت امکان حضور در کارگاه را ندارند پخش آنلاین خواهد شد و همه می توانند از هر جای ایران در این کارگاه شرکت نمایند. همچنین ثبت نام در این کارگاه https://goo.gl/qt5dE3 از طریق لینک مذکور انجام می شود.

منابع آموزشی این کارگاه به صورت جزوه آموزشی استاد در اختیار عموم قرار می گیرد و هزینه حضور در دوره رایگان خواهد بود. از نقاط برجسته این کارگاه ارائه گواهینامه به حاضرین در همه دوره‌ها، گواهینامه شرکت دوره از طرف شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا