نماینده مبارکه:توجه فولاد مبارکه به حفظ ارزشهای نظام قابل تقدیر است

نماینده مبارکه:توجه فولاد مبارکه به حفظ ارزشهای نظام قابل تقدیر است

دنیای معدن - فرمانده سپاه شهرستان مبارکه افزود: امروز در جبهۀ اقتصاد مقاومتی که بسیار حساس است، فولاد مبارکه با تکیه بر دانش فنی و تجارب مدیران و کارکنان خود توفیقات بسیار ارزندهای به دست آورده است که در این نمایشگاه بخشهایی از آن به نمایش گذاشته شده است.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای هشت سال دفاع مقدس با برپایی نمایشـــگاهی در شرکت فــولاد مبارکه و با حضــــــور نمایندۀ مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان و جمعی از مـــعاونا، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش شفاف، در این مراسم نمایندۀ مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: هفتۀ دفاع مقدس یادآور روزهای مقاومت، صبر و ایثار و ازخودگذشتی مردم ایران است؛ دلاور مردانی که در جبهه های حق علیه باطل با دستان خالی و با توکل به خدا و تکیه بر ایمان کشور را از شر وجود متجاوزان پاک کردند. از دیگر سو امروز در جبههای دیگر مردان و زنانی از همان نسل در جبهه های اقتصادی تلاش می کنند تا دیگر بار سربلند و راستقامت باقی بمانیم.

خانم مهندس سعیدی با اشاره به اهمیت فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی در کنار فعالیتهای اقتصادی گفت: اینکه شرکت فولاد مبارکه به موازات فعالیتهای اقتصادی خود به حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز اهمیت میدهد قابل تقدیر است؛ چراکه توسعۀ فعالیتهای فرهنگی در سازمان ها می تواند زیربنای مستحکمتری برای ادامۀ فعالیتهای اقتصادی و رشد آن باشد.

فولاد مبارکه نمونۀ بارز و موفق به بار نشستن اقتصاد مقاومتی است

عصارزادگان فرماندار شهرستان مبارکه نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران و کارکنان فولاد مبارکه با بیان اینکه فولاد مبارکه نمونۀ بارز و موفق به بار نشستن اقتصاد مقاومتی است گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور امروز کار جهادی بیش از هر زمان دیگر نیاز است.

عصارزادگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و حمایت از کالای ایرانی گفت: عمل به راهبردهای مقام معظم رهبری به وفور و به وضوح در شرکت فولاد مبارکه قابل مشاهده است. کارکنان این شرکت با همت و سختکوشی خود باعث افتخار منطقه و کشورند.

دفاع مقدس مربوط به تمام لحظات عمر ماست

در همین خصوص سرهنگ نصر فرمانده سپاه شهرستان مبارکه گفت: دفاع مقدس مربوط به یک هفته نیست، بلکه مربوط به تمام لحظات عمر ماست.

وی از مدیرعامل و کارکنان شرکت فولاد مبارکه و فعالیتهای ایشان در راستای ترویج فرهنگ حماسی قدردانی کرد و ابراز داشت: باید به مدیران و کارکنان فولاد مبارکه خداقوت بگوییم که برای تقویت بنیۀ اقتصادی کشور تلاش میکنند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس میتواند به ما یاد دهد که چگونه در تمامی عرصهها در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و فقط در این صورت است که در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه افزود: امروز در جبهۀ اقتصاد مقاومتی که بسیار حساس است، فولاد مبارکه با تکیه بر دانش فنی و تجارب مدیران و کارکنان خود توفیقات بسیار ارزندهای به دست آورده است که در این نمایشگاه بخشهایی از آن به نمایش گذاشته شده است.

دفاع مقدس یادآور رشادتهای ملتی است که با ایمان و روحیۀ جهادی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

ایاز اسماعیلی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه نیز در سخنانی رشادتهای رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ تحمیلی را ارج نهاد و گفت: دفاع مقدس یادآور رشادتهای ملتی است که با ایمان و روحیۀ جهادی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان در ثبت رکوردهای جدید و با تأکید بر اینکه امروز میدان نبرد، میدان اقتصادی است گفت: چنانچه هرکس در هر سازمانی بتواند در جبهۀ اقتصادی بهخوبی به وظیفۀ خود عمل کند و با تأسی از رزمندگان، در عرصۀ ملی بکوشد، بهدرستی در راه عزت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشته است.

سبک دوران دفاع مقدس، کشور را در جبهۀ اقتصاد هم پیروز خواهد کرد

مهدی کفایت فرمانده حوزۀ مقاومت بسیج شهید موحدیان فولاد مبارکه نیز ضمن گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس و تجلیل از شهدا و ایثارگران، موفقیتهای امروز ملت ایران در جبهۀ صنعت را مرهون رشادت شهدا در جبهههای هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی تصریح کرد: اگر سبک دوران دفاع مقدس را امروز در عرصۀ اقتصاد به کار ببندیم، قطعا پیروز خواهیم شد. نباید لحظهای دست از کار و تلاش برداریم تا کشور را باصلابت‎تر از همیشه به اوج عزت و اقتدار خود برسانیم.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا