معامله ۴۹۳ هزار تن انواع کالا در تالار نقره ای در یک هفته

معامله ۴۹۳ هزار تن انواع کالا در تالار نقره ای در یک هفته

طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۲ هزار و ۵۹۹ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال معامله شد.


در هفته منتهی به ۵ مهر ماه ۴۹۳ هزار و ۴۷۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل ازکالا خبر، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۲ هزار و ۵۹۹ تن انواع کالا به ارزش ۹ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۶۸ هزار و ۱۵۰ تن فولاد، ۳ کیلوگرم شمش طلا، ۴ هزار و ۲۸۰ تن مس،۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۰ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۱۸ هزار و ۳۶۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۴هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۱۱ هزار و ۵۳۸ تن قیر ، ۴۴۰ تن عایق رطوبتی، ۷۶ هزار و ۴ تن مواد پلیمری، ۶۶۰ تن روغن، ۲۷ هزار و ۲۲۱ تن مواد شیمیایی و ۲ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد، معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۹۲ هزار و ۱۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۸۶۰ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۹۱ هزار و ۲۰۰ تن گندم و ۹۰۰ تن شکر مشاهده شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا