ثروت افسانه‌ای زنجانی در جلسه یازدهم دادگاه آب رفت / جزئیات

ثروت افسانه‌ای زنجانی در جلسه یازدهم دادگاه آب رفت / جزئیات

یازدهمین جلسه از دادگاه متهم نفتی ساعاتی پیش به پایان رسید. با هم خلاصه‌ای از اتفاقات رخ داده در این جلسه را مرور می‌کنیم ...

یازدهمین جلسه از دادگاه متهم نفتی ساعاتی پیش به پایان رسید. با هم خلاصه‌ای از اتفاقات رخ داده در این جلسه را مرور می‌کنیم:

۹:۱۵:‌_بابک زنجانی:صفحه ۹۸ دفاعیاتم را می خوانم/دفاعیاتم را ۱۶۱ صفحه کرده ام، از این کمتر نمی شود/قاضی صلواتی:قسمت های مهمش را بخوانید و بقیه را به صورت لایحه تحویل دهید

_بابک زنجانی:سال ۸۵ هواپیمایی قشم را خریدم/از سال ۸۶ خرید هواپیما را اغاز کردم/صد میلیون دلار پول نقد به اقای “ش” دادم که هواپیما بخرد.

۱۰:۱۵:‌بابک زنجانی:سال ۸۵ که هواپیمایی قشم را خریدم ۱۰ شرکت داشتم/حواله پول بسیار سخت است/حواله ۷۰۰ میلیون یورو هزار داستان دارد/روزانه ۳۰۰ حواله به دنیا می زدم.

۱۰:۲۰:‌_بابک زنجانی:در کوالالامپور دفتر داشتیم و بانک ملت دو نفر را در دفتر بازاریابی کوالالامپور گذاشته بود/این افراد کارشان عملیات بانکی نبود و بازاریابی بود/انقدر بدبخت نبودم که در لاووان یک اتاق برای انجام کار بانکی داشته باشم.

_اعلام ۱۵ دقیقه تنفس

۱۱:۰۰:‌_بابک زنجانی:تا روری که تحریم نشده بودم کار انجام می دادم/ای کاش بعد از تحریم من که در دبی دستگیر شدم من را می بردند که همه شما می گفتید ادم خوبی بود

_نجفی نماینده دادستان تهران:مبلغی از هشت هزار میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو را که از شرکت یوروسف دریافت کرده اید در حال حاضر نزد خود دارید؟/بابک زنجانی:من از “ر-ب”(مالک یوروسف) یک یورو هم نگرفته ام/این مبلغ را از محل فارکس بانک HSBC به خاطر انجام کار فارکس دریافت کرده ام.

۱۱:۱۵:‌ثروت افسانه ای زنجانی آب رفت/بابک زنجانی:گفته بودم ۲۲ میلیارد یورو در حسابم دارم/از حسابم ۱۰ میلیارد یورو کم شده است و در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو در حسابم دارم.

۱۱:۳۰: کارشناس بانک مرکزی: آدرسی که برای شرکت یوروسف ثبت شده مربوط به مالزی است.

۱۱:۴۰: کارشناس بانک مرکزی:چهار ماه پس از صدور سندهای ۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورویی پیام هایی از بانک اسلام به FIIB و از FIIB به بانک اسلام ارسال شده است/بانک اسلام به ظاهر یک حواله سوئیفتی به FIIB می زند و می گوید مبلغ ۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو به حسابت واریز کرده ام/با قاطعیت می گویم این پیام ها هیچ وقت ارسال نشده است/قاضی صلواتی:خلق اسناد جعلی شده است؟/کارشناس بانک مرکزی:این پیام ها به هیچ عنوان ارسال نشده است

۱۱:۴۵:‌جلسه تمام شد/دادگاه بعدی،شنبه

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا