بازدهی ۱۱۱درصدی فولاد از ابتدای سال جاری / چشم انداز روشن نیمه دوم

بازدهی ۱۱۱درصدی فولاد از ابتدای سال جاری / چشم انداز روشن نیمه دوم

دنیای معدن - به دلیل تنوع محصولات، در اختیار داشتن بازارهای صادراتی متعدد، و نیز تدابیر اندیشیده شده جهت مدیریت صادرات در شرایط تحریمی نگرانی بابت افت صادرات نخواهیم داشت.

به گزارش دنیای معدن، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین شفاف سازی خود اعلام کرد در ۶ ماهه نخست امسال بیش از 98 هزار میلیارد ریال درآمد محقق ساخته که 47 درصد بیش از درآمد مدت مشابه سال 96 بوده است؛ همچنین در این مدت حجم فروش محصولات گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان 27 درصد افزایش و محصولات سرد 5 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.
سهم «فولاد» از ابتدای سال جاری بازدهی تقریبا ۱۱۱ درصدی برای سهامداران خود به ارمغان آورده است و کماکان مثبت معامله می شود.
امیرحسین نادری معاونت مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با بورس نیوز در خصوص وضعیت شرکت و پیش بینی نیمه دوم سال بیان کرد: گزارش عملکرد 6 ماهه و سود محقق شده تا 10 روز دیگر منتشر خواهد شد و سودآوری شرکت نسبت به سال قبل رشد داشته و با توجه به شرایط موجود و افزایش قیمت ها، به نظر می رسد در نیمه دوم سال سود بالاتری نسبت به نیمه نخست سال محقق خواهد شد.
وی در رابطه با وضعیت صادرات اظهارکرد: به دلیل تنوع محصولات، در اختیار داشتن بازارهای صادراتی متعدد و همچنین تدابیر اندیشیده شده جهت مدیریت صادرات در شرایط تحریمی نگرانی بابت افت صادرات نخواهیم داشت.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا