ارائه آخرین دستاوردها تکنولوژی بومی پرد در کنفرانس بین المللی استیل ویا دبی

ارائه آخرین دستاوردها تکنولوژی بومی پرد در کنفرانس بین المللی استیل ویا دبی

دنیای معدن -آخرین تکنولوژی ام ام ای در کنفرانس فولاد دبی تشریح شد.

حسن کرباسچی مدیر عامل شرکت MME با اشاره به راه اندازی سه واحد احیای مستقیم به روش PERED در سال گذشته ، اعلام کرد نتایج، دستاوردها و مزایای این روش شامل کیفیت محصول، کاهش میزان مصارف و سهولت بهره برداری ، امروز در کنفرانس بین المللی Global Steel Innovation ارائه خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ابراز علاقه و توجه شرکت کنندگان این کنفرانس به تکنولوژی PERED ، در خصوص برنامه های آتی شرکت MME برای ارتقاء این تکنولوژی در ظرفیت های بالاتر افزود : پس از راه اندازی موفقیت آمیز واحدهای شادگان ، میانه و نی ریز در سال گذشته، شاهد نتایج واقعی و عملیاتی این تکنولوژی در دوره بهره برداری بودیم که مجموعه این دستاوردها موجب رضایت کارفرمایان شد.
وی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از بومی سازی، نسبت به ابلاغ انجام پروژه های آتی احیاء مستقیم با ظرفیت یک میلیون تن در کشور با تکنولوژی PERED مبادرت ورزید.
حسن کرباسچی در پایان تاکید کرد ، رسالت و مسئولیت شرکت MME جهت بهینه سازی و ارتقاء این تکنولوژی پس از موفقیت های حاصله و توجه صنعت گران داخلی و خارجی دو چندان شده است ، بنابراین دستیابی به اهداف ملی پیش رو نیازمند حمایت جدی سازمان ایمیدرو ، متخصصان و فعالان بخش خصوصی است.معدن 24

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا