کتاب "بورس به زبانی ساده" به روایت از سهامداری با سابقه

کتاب

نویسنده معتقد است کسانی دارای ثروت کلان و پایدارند که ثروت خود را از راه علم و دانش به دست آورده اند و در کنارش زیرکی، پشتکار، صداقت و خلاقیت هم به کار بسته اند. این کتاب در سال 1397 در 172 صفحه توسط انتشارات جاودان خرد منتشر شده است.

حسین اسدی نیا فعال بازار سرمایه با بیش از 20سال سابقه، در کتاب دوم خود با نام چگونه در بورس موفق شدم با زبانی ساده و به صورت مختصر، موجز و پر سرعت به بیان تجربیات و تولیدات ذهنی خود پرداخته و از کتابهای داخلی و خارجی و نظرات صاحبنظران نیز استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، نویسنده معتقد است کسانی دارای ثروت کلان و پایدارند که ثروت خود را از راه علم و دانش به دست آورده اند و در کنارش زیرکی، پشتکار، صداقت و خلاقیت هم به کار بسته اند. این کتاب در سال 1397 در 172 صفحه توسط انتشارات جاودان خرد منتشر شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌ رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌ های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 5516 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 3970 عنوان کتاب فارسی، 1689 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 60 عنوان نشریه تخصصی و 5163 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است. علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های 162-84083160 تماس حاصل نمایند. آدرس کتابخانه : میدان ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 27 ساختمان شماره 2 سازمان بورس.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا