دریافت جایزه مدیریت دانش با رویکرد توسعه در جهان توسط میدکو

دریافت جایزه مدیریت دانش با رویکرد توسعه در جهان توسط میدکو

گروه معادن >سنگ آهن - در کنفرانس جایزه جهانی مدیریت دانش تحت عنوان «هفته دانشی» که از ۱۰ تا ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۹ تا ۲۳ شهریور ۹۷) در محل سازمان تجارت جهانی (WTO) در ژنو سوئیس برگزار شد، شرکت میدکو به‌عنوان شرکت ایرانی موفق به کسب این جایزه شد. این جایزه در سال ۲۰۱۰ توسط گروهی از خبرگان مدیریت دانش با هدف شناسایی سازمان‌ها و افراد فعال در زمینه مدیریت دانش با رویکرد توسعه در سطح کشور، منطقه و جهان طراحی و به‌صورت سالانه برگزار می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، در مراسم سال ۲۰۱۸ که باحضور قائم مقام سازمان تجارت جهانی، نماینده سازمان ملل و مدیران ارشد و استادان برجسته مدیریت دانش و انجمن‌های مدیریت دانش سوئیس، هلند و اتریش دو سازمان از طرف اعضای کمیته‌های علمی و فنی به‌عنوان برنده جایزه سال ۲۰۱۸ معرفی شدند که شرکت میدکو به‌خاطر سبک رهبری و مدیریت در توسعه و اشتغال‌زایی با به‌کارگیری و مدیریت صحیح دانش و مهارت خبرگان در راه‌اندازی واحدهای تولیدی در سطح کشور به‌عنوان شرکت ایرانی موفق به کسب این جایزه شد.

در این مراسم دکتربرندنر نسبت به معرفی توانمندی‌های میدکو در سطح کشور و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پرداختند و میدکو را یک الگوی نمونه دانشی برای توسعه کشور ایران معرفی کردند. پیش از این سازمان‌های انرژی اتمی، در سال ۲۰۱۱، سازمان برنامه‌های توسعه‌ای سازمان ملل UNDIP در سال ۲۰۱۲. سازمان یونسکو UNESCO در سال ۲۰۱۵، شرکت فولادی VOSestal pine آلمان در سال ۲۰۱۵ و سازمان ناظر برنامه‌های توسعه‌ای سازمان ملل در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت این جایزه شده‌اند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا