معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

استراتژی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای 10 سال آینده مشخص شده است

استراتژی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای 10 سال آینده مشخص شده است

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت با بیان اینکه شش هزار و پانصد میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام اختصاص داده شده است ، گفت : یکی دیگر از کارهای مهمی که در این وزارت خانه در چند وقت اخیر انجام شده است رونمایی از برنامه ی راهبردی این وزارت خانه است که استراتژی این وزارت خانه برای ده سال آینده را ترسیم می کند.

 

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت خبر داد : از برنامه ی راهبردی این وزارت خانه که استراتژی این وزارت خانه برای ده سال آینده را ترسیم می کند، رونمایی شده است .

 

حسین ابویی مهریزی، به مناسبت هفته دولت ضمن تشریح برخی از اقدامات این وزارت خانه تصریح کرد: در هفته جاری 312 طرح نیمه تمام در این حوزه مورد افتتاح قرار می گیرند که باعث ایجاد اشتغال برای چندین هزار نفر خواهند شد .

 

وی با بیان این که شش هزار و پانصد میلیارد تومان برای اتمام این پروژه ها اختصاص داده شده است، گفت : یکی دیگر از کارهای مهمی که در این وزارت خانه در چند وقت اخیر انجام شده است رونمایی از برنامه راهبردی این وزارت خانه است که استراتژی این وزارت خانه برای 10 سال آینده را ترسیم می کند.

 

این مقام مسوول در این وزارت خانه با بیان اینکه این برنامه راهبردی برای تشکل های صنعتی، واحدهای اقتصادی، وزرا و استانداران ارسال شده است، افزود: در واقع به آنها تاکید شده است که برنامه ریزی ها در این حوزه باید در این چارچوب باشد.

 

وی با اشاره به توجه به اسناد بالادستی از جمله چشم انداز و موضوع اقتصاد مقاومتی برای اجرای این برنامه تصریح کرد: برای تدوین این برنامه از نظرات کارشناسان و صاحب نظران مختلف در این حوزه بهره گرفته شده است.

 

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت در مورد علت اجرایی نشدن برخی از برنامه های راهبردی در کشور نیز گفت: متاسفانه این برنامه های راهبردی با تغییر دولت ها و وزرا بعضا مورد بی توجهی و غفلت قرار می گیرند و این خود یکی از دلایل عدم اجرایی شدن آنها است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران