مسئول امور بین الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران

بررسی تنگناهای بازار گندله و آهن اسنفجی ایران در کنفرانس متال بولتن

بررسی تنگناهای بازار گندله و آهن اسنفجی ایران در کنفرانس متال بولتن

در کنفرانس آهن و فولاد متال بولتن که از 23 تا 25 شهریور ماه در کیش برگزار می شود، یکی از مهم ترین مسائلی که به آن پرداخته می شود، تنگناهای موجود در بازار گندله، کنسانتره و آهن اسفنجی ایران است.

 

کیوان جعفری طهرانی، مسئول امور بین الملل انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران به عنوان یکی از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: راه حل های خروج از این تنگناها نیز در کنفرانس متال بولتن مطرح خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین در رابطه با برنامه ریزی معدنکاران سنگ آهنی برای اتحاد عمودی در زمینه تولید آهن اسفنجی نیز صحبت خواهد شد.

 

جعفری طهرانی مطرح شدن روش های مقابله با قیمت های پایین در بازار و اینکه آیا می توان به تثبیت نرخ ها در بازار امیدوار بود را به عنوان دیگر محورهای سخنرانی خود عنوان کرد.

 

وی علاوه بر این گفت: زمان تاثیر توقف پروژه های جدید بر بازار از دیگر مباحثی است که در زمان اختصاص داده شده راجع به آن صحبت خواهم کرد.

 

مسئول امور بین الملل انجمن سنگ آهن ادامه داد: در خاتمه این سخنرانی نیز چگونگی تبدیل شدن ایران به عنوان یکی از تامین کنندگان سنگ آهن برای کشورهای حاشیه خلیج فارس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، این کنفرانس از سوی متال بولتن و با همکاری متقابل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار می شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران