نادعلی اسماعیلی خبر داد

آغاز فصل جدید در روابط سازمان نظام مهندسی معدن و اتاق ایران

آغاز فصل جدید در روابط سازمان نظام مهندسی معدن و اتاق ایران

تعامل سازنده نظام مهندسی معدن ایران با اتاق بازرگانی ایران از جمله اهداف اصلی ما در دوره جدید شورای مرکزی نظام مهندسی معدن کشور است.

 

به گزارش استیل پدیا، مهندس نادعلی اسماعیلی دهج ؛رییس جدید سازمان نظام مهندسی معدن ایران با بیان این مطلب گفت: یکی از اهداف ما از برگزاری مراسم تودیع و معارفه در اتاق بازرگانی ایران، تعامل بیشتر با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی است.

 

وی در ادامه افزود :ایجاد تعامل سازنده میان نظام مهندسی معدن و اتاق خواسته وزیر صنعت،معدن و تجارت و معادن وزیر در امور معدن و صنایع معدنی نیز می باشد.

 

اسماعیلی دهج خاطرنشان کرد :تعامل سازنده با وزارت صنعت معدن و تجارت و تمام تشکل های فنی و مهندسی و علمی در بخش معدن از اولویت های ما در سازمان نظام مهندسی معدن می باشد.

 

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران تصریح کرد: امیدواریم با انجام تعامل سازنده با اتاق بازرگانی، در نشست ها و بازدیدهای اتاق جایگاهی ارزنده برای نظام مهندسی معدن در نظر گرفته شود.

 

اسماعیلی دهج در پایان گفت :به زودی اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن جلسه ای با رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران خواهند داشت.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران