دوازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی

آغاز نمایشگاه متافو با حضور 312 شرکت داخلی و خارجی

آغاز نمایشگاه متافو با حضور 312 شرکت داخلی و خارجی

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

 

به گزارش استیل پدیا، این نمایشگاه با عنوان «ایران متافو» در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع و با حضور 312 شرکت داخلی و خارجی ( 217 شرکت داخلی و 95 شرکت خارجی) برگزار می شود.

 
شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، هند، ترکیه، روسیه، امارات متحده عربی، استرالیـا، چین، سوئیس، بلغارستان، چک، سوئد و تایـوان در این نمایشگاه حضور دارند.

 

گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه شامل آهن و فولاد، فولاد خام و آلیاژهای آن، فناوری ساخت فولاد و ریخته گری، قالبسازی، آهنگری و ماشین کاری، فلزات، غیرآهنی، صنایع معدنی، اکتشافات معدنی، استخراج فلزات غیرآهنی، نسوزهای شکل دار و بی شکل، سرامیک های صنعتی، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی و سیستم های اندازه گیری است.

 
این نمایشگاه با هدف ایجاد نوآوری در عرضه تولیدات یا خدمات، تفکیک تنش زدایی قالب های صنعتی، ماشین آلات و قطعات ریخته گری، روانکارهای پایه آبی و پایه گـازی برگزار می شود.

 
همچنین فرایند تصفیه سرباره گیری و گاززدایی مذاب آلومینیوم، معرفی نسل جدید سیلندر و پیستون های سنگین و معرفی تکنولوژی های نوین عرصه متالوژی ایران متافـو، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران