سرازیری قیمت فلزات گرانبها

سرازیری قیمت فلزات گرانبها

بعد از هفته‌ها روند مثبت فلزات گرانبها این فلزات در روز چهارشنبه بیست‌وهشتم مردادماه با روند نزولی مواجه شدند. فلزات پایه هم در این روزها روند پرنوسانی را طی می‌کنند.

 

بررسی‌ها در میان فلزات گرانبها نشان می‌دهد که این فلزات بعد از دو هفته روند صعودی با کاهش قیمت مواجه شدند و در مدار منفی قرار گرفتند.

 

در همین راستا قیمت قبلی نقره هر اونس 15.27 دلار بود که با 2.68 درصد کاهش قیمت به 14.86 دلار رسید و روند نزولی به خود گرفت.

 

قیمت قبلی پلاتین هر اونس999دلار بود که با 1.20 درصد کاهش قیمت به 987 دلار رسید و با کاهش قیمت نیز مواجه شد.

 

قیمت قبلی پلادیون هر اونس 611 دلار بود که با 3.27درصد کاهش قیمت به 591 دلار رسید و با روند نزولی نیز رو‌به‌رو شد.

 

در همین راستا رودیوم تنها فلزی بود که در میان فلزات گرانبها نسبت به قیمت دیروز خود تغییر قیمت نداشته و ثابت مانده‌ است.

 

بررسی‌ها در میان فلزات نشان می‌دهد که این فلزات همچون روزهای گذشته با نوسان قیمتی زیاد دچار شدند و قیمت‌ها روند نزولی یا صعودی داشتند.

 

بر همین اساس قیمت فلزاتی مثل آلومینیوم، آلیاژ آلومینیوم، آلیاژ ویژه آلومینیوم، قلع، کبالت و مولیبدن در روز چهارشنبه بیست‌ وهشتم مردادماه روند نزولی به خود گرفته و با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

 

در میان این فلزات قلع بیشترین روند صعودی قیمت را به خود داشته و نسبت به قیمت دیروز خود 3.69 درصد افزایش قیمت داشته و کمترین افزایش قیمت را آلیاژ آلومینیوم داشته که نسبت به قیمت دیروز خود 0.29 درصد افزایش قیمت و روند صعودی نیز داشته است.

 

در فلزات پایه نیکل بیشترین درصد کاهش قیمت را به خود اختصاد داد. قلع امروز با 2.41 درصد کاهش قیمت نیز مواجه شد. در میان این فلزات روی هم با 1.93 درصد کاهش قیمت کمترین درصد کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. فولاد هم همچون روزهای گذشته تغییر قیمت نداشته و ثابت مانده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فلزات پایه بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران