استیل پدیا مرجع صنعت فولاد ایران و حامی تولیدکنندگان

سامانه نقشه فولاد کشور، نیاز امروز و فردا

سامانه نقشه فولاد کشور، نیاز امروز و فردا

وب سایت خبری تحلیلی استیل پدیا به عنوان یک سازمان خصوصی تخصصی فعال در زمینه صنعت فولاد و صنایع وابسته به آن و متشکل از نیروهای جوان، متعهد و دلسوز پیشرفت صنعت استراتژیک فولاد، در پی درک نیاز پاسخ داده نشده مخاطبین حرفه ای خود و احساس خلاء یک پایگاه اطلاعاتی مطمئن و متمرکز در خصوص اطلاعات تولیدکنندگان و فعالان این صنعت و صنایع وابسته از قبیل صنایع معدنی و ...، بعد از قریب به دو سال کار فنی و کارشناسی و بهره گیری از تجربیات مشاوران و مدیران زبده در عرصه صنعت فولاد، تصمیم به گردآوری و راه اندازی سامانه آنلاینی تحت عنوان نقشه فولاد کشور گرفت.

 

مدیران استیل پدیا به جهت درک صحیح تر نیاز مخاطبین و شناخت هر چه بیشتر خلاء های موجود در زمینه مراجع اطلاعاتی مورد نیاز فعالان صنعت، در آذر ماه 1393 اقدام به شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد و ریخته گری و صنایه معدنی ایران متافو نمود و در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه پذیرای نظرات و پیشنهادات طیف گسترده مخاطبین و بازدیدکنندگان بود.

اکنون پس از طی مسیر راه اندازی اولیه وب سایت و سامانه های آن، نویدبخش آن خواهیم بود که به زودی این سامانه در اختیار علاقمندان و مخاطبین فهیم و گرامی صنعت فولاد ایران قرار خواهد گرفت.

در توضیح این سامانه، شایان ذکر است که اطلاعات کلیه واحد های تولیدی فولادی و صنایع وابسته و کلیه حلقه های زنجیره تامین اعم از تولید، تامین، مهندسی و خدمات وابسته، با جزییات اطلاعات جغرافیایی و مکانی و شرح مبسوط و کاملی در خصوص هر واحد به انضمام قابلیت هایی مانند دسته بندی، جستجوی پیشرفته و تفکیک پذیری بر اساس هر محدوده جغرافیایی در اختیار صاحبان فن قرار خواهد گرفت.

باور قلبی ما بر این است که کیفیت همواره بر کمیت ارجحیت دارد و با عنایت پروردگار متعال این سامانه پس از انجام امور فنی در اوایل مرداد ماه سال جاری رونمایی خواهد گردید.

بازگشت به شاخه اخبار استیل پدیا بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران