مقاومت خریداران برای پذیرش قیمت

تثبیت قیمت های میلگرد در آسیا

تثبیت قیمت های میلگرد در آسیا

قیمت های میلگرد معامله شده در آسیا برای دومین روز متوالی ثابت ماند و با وجود رویاروئی بین خریداران و فروشندگان شرایط خرید مساعد بود . میلگرد با قطر 16 تا 20 میلیمتر در قیمت 252 تا 255 دلار FOB بدون تغییر ماند .

 

به گزارش استیل پدیا، یک تاجر از اهالی شرق چین گفت من با توجه به سایز و مشخصات میلگرد حاضر به فروش با قیمت 252 دلار FOB هم هستم بعلاوه برخی از کارخانه های معتبر هم پیشنهادهائی شبیه به این را از سوی مشتریان دائمی خود قبول می کنند اما نام این کارخانه ها مشخص نیست .

 

تاکنون اغلب کارخانه های چینی قیمت های خود را در بالاترین سطح یعنی 260 تا 270 دلار FOB حفظ کرده اند .

 

در یک کارخانه واقع در شمال چین ، اخیراً میزان سفارشات داخلی پائین بوده است . او خاطر نشان نمود کارخانه مذکور حاضر به پذیرش سفارش های صادراتی با قیمت کمتر از 265 دلار FOB نیست . خریداران هم در مقابل برای پذیرش این قیمت مقاومت می کنند و سفارشات خارجی هم برای کارخانه های صادرکننده بسیار محدود شده است .

 

یک تاجر از شرق چین توضیح داد که خریداران حاضر به دادن سفارشات جدید نیستند و ما اخیراً هیچ سفارش ثابتی نداشته ایم و خریداران تنها به بررسی قیمت ها می پردازند .

 

یک تاجر دیگر سفارشی در حدود 3 هزار تن تحویل برای اواخر ماه ژانویه با قیمت 255 دلار  CFR سنگاپور معادل 247 دلار FOB و 15 دلار هزینه حمل به ازای هر تن دریافت کرده است .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران