مدير عامل شركت ملی مس خبر داد

استراتژی شركت ملی مس برای خروج از بحران

استراتژی شركت ملی مس برای خروج از بحران

مديرعامل شركت ملی مس از توقف پروژه‌های غير سود آور با 2090 ميليون يورو صرفه جويی خبر دادو گفت: این يكی از اقداماتی است كه شركت ملی مس ايران در شرايط بحران صنعت مس در دستور كار خود قرار داده است.

 

مديرعامل شركت ملی مس از توقف پروژه‌های غير سود آور با 2090 ميليون يورو صرفه جويی خبر داد و گفت: این يكی از اقداماتی است كه شركت ملی مس ايران در شرايط بحران صنعت مس در دستور كار خود قرار داده است.

 
احمد مراد عليزاده با بيان اين مطلب در توضیح دستاوردهای این شرکت، مهم‌ ترین فعالیت مدیریتی خود را توقف ایی اعلام کرد که اجرا کردن آنها سودی برای شرکت نداشته و با این کار هزینه‌های اجرای این پروژه‌ها از دوش شرکت برداشته شده است.

 

او در ادامه افزود: بسیاری از این پروژه‌ها در دوره درآمد زایی بالای شرکت مس تصویب شده و برای لغو آن جلسات بسیاری با مسوولان كشور برگزار کرده‌ایم.

 

مراn علیزاده درباره لغو و یا اصلاح این پرو‍ژه‌ها گفت: این اصلاح شامل سرمایه‌ گذاری پروژه‌های 36 گانه تعریف شده در فاصله سال‌های 89 تا 91 بوده که 5020 میلیون یورو برای آن در نظر گرفته شده بود که سرمایه‌ گذاری پس از اصلاح و بازبینی پروژه‌ها از نیمه دوم سال 92 تا سال 93 به رقم 2930 میلیون یورو رسید.

 
او با اشاره به اصلاح و مديريت هزينه‌های سرمايه گذاری پروژه‌ها، توضيح داد: در مجموع و در نتيجه اين اصلاح ميزان جلوگيری از سرمايه گذاری غيرسود آور به 2090 ميليون يورو رسيد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فلزات پایه بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران