تامين نياز واقعی مشتريان داخلی در اولويت فولاد مباركه

تامين نياز واقعی مشتريان داخلی در اولويت فولاد مباركه

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از برگزاری نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد مبارکه و اعضای سندیکای لوله و پروفیل خبر داد و گفت: در این نشست، نحوه تامین مواد اولیه شرکت‌های لوله و پروفیل پایش و بررسی شد.

 

به گزارش استیل پدیا، محمود اکبری افزود: در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد مقدار تولید واقعی صنف لوله و پروفیل در سه سال گذشته دقیقا اعلام شود تا امکان برنامه‌ریزی تامین آن از منابع مختلف میسر گردد. وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت متذکر شد که پس از دریافت اطلاعات واقعی تولید در این زمینه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه افزود: طی چند سال گذشته درخواست‌های مکرر وزارت صنعت، معدن و تجارت از سندیکا برای ارائه اطلاعات مذکور به دلایل نامعلومی بی پاسخ مانده است. اکبری بر اجرایی شدن صورتجلسات این شرکت با سندیکا پس از وصول نیاز واقعی کارخانه‌های داخل کشور تاکید کرد و افزود: شرکت فولاد مبارکه عزم جدی بر تامین نیاز داخل دارد و تاکنون تامین نیاز صنایع پایین دستی در اولویت تجاری این شرکت بوده است. وی افزود: فولاد مبارکه تاکنون نیاز واقعی تولیدکنندگان داخل را با اولویت تامین کرده است.

 

اکبری خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان توسعه سبد محصولات کیفی باهدف تامین مواد اولیه موردنیاز واحدهای صنعتی را در سرلوحه اقدامات خود داشته است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران