به مناسبت اول خرداد، روز معدن صورت می‌گیرد

گردهمایی بزرگان معدن در پلی‌تکنیک

گردهمایی بزرگان معدن در پلی‌تکنیک

دوازدهمین همایش مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرگنندگان سنگ‌آهن دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

امیر تولایی‌نژاد، دبیر دوازدهمین همایش مهندسی معدن در با بیان اینکه دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به رسم هر ساله گرامیداشت روز مهندسی معدن را برگزار می‌کند، اظهار کرد:همایش روز معدن دانشگاه امیرکبیر قرار است با حضور دانشجویان، مهندسان، استادان دانشگاه، صنعتگران حوزه معدن و همچنین مهندسان سازمان زمین‌شناسی کشور برگزار شود.

او تصریح کرد: از مدیران واحدهای معدنی خصوصی و دولتی برای این همایش دعوت شده تا با حضور خود خلاهای موجود بخش معدن را برطرف کنند.

دبیر دوازدهمین همایش روز معدن توضیح داد: در این همایش بزرگان بخش معدن؛ نمایندگان مجلس (دبیر کمیسیون معدن)؛ محمدرضا بهرامن، نایب رئیس خانه معدن؛ هرمز ناصرنیا، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن و علی‌اصغر خدایاری، رئیس انجمن مهندسی معدن ایران حضور خواهند داشت.

تولایی‌نژاد با بیان اینکه در این همایش از معاونت معدنی وزارت صنعت و رئیس هیات عامل ایمیدرو دعوت شده و قرار است در این همایش سخنرانی داشته باشند، گفت: همچنین رئیس هیات مدیره انحمن سنگ‌آهن (قدیر قیافه) در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر دوازدهمین همایش مهندسی معدن افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در پایان سخنرانی همایش شش کارگروه صنعتی، مهندسی و آموزشی برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: از آنجایی که بین دانشگاه پلی‌تکنیک با انجمن سنگ‌آهن ارتباط خوبی برقرار شده، تفاهم‌نامه همکاری این دو روز همایش منعقد خواهد شد تا ایرادهای پژوهش‌های بخش معدن برطرف شود و از تجربیات نسل دانشگاهی بکار گرفته شود.

تولایی‌نژاد با بیان اینکه مدیران دو شرکت مپنا و کانی‌آرا که هر دو فارغ‌التحصیل دانشگاه امیرکبیر هستند، دعوت شده گفت: همچنین از شرکت‌های بزرگ معدنی مانند چادرملو، مپنا، کانی‌آرا و مس ایران دعوت شده است.

او با بیان اینکه سازمان توسعه و نوسازی معادن (ایمیدرو) حامی همایش روز معدن است، گفت: برنامه ویژه‌ای که برای این همایش ترتیب داده شده این است که از اغلب روسای دانشکده‌های معدن استان‌ها که فارغ‌التحصیل دانشگاه پلی‌تکنیک هستند، فیلم گرفته و در همایش نمایش داده شده و از آنها تقدیر خواهد شد.

استیل پدیا خبر معدن فوق را از اقتصاد نیوز بازتاب نموده است.

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران