رشد 9 درصدی صادرات فولاد آلیاژی در چهار ماه امسال

رشد 9 درصدی صادرات فولاد آلیاژی در چهار ماه امسال

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد آلیاژی ایران از رشد بیش از 9 درصدی صادرات این شرکت در چهار ماه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

سید ضیاء هاشمی گفت: در این مدت بیش از 6هزار و 150 تن از محصولات این شرکت به ارزش بالغ بر سه میلیون و یکصد هزار دلار به خارج از کشور صادر شد. او افزود: فولادهای صادراتی این شرکت در قالب گروههایی نظیر عملیات حرارتی پذیر، سخت شونده ، زنگ نزن ، کربنی، ابزار سردکار، عملیات حرارتی پذیر مهندسی و صنعتی بوده که عمدتاً به کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، پرتقال، چک، هلند، کره جنوبی و افغانستان صادر شده است.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد آلیاژی ایران تصریح کرد: از مهمترین دستاوردهای دیگر این دوره، صادرات محصولات پر آلیاژ زنگ نزن به کشور پرتقال و نیز صادرات فولادهای ابزاری سردکار به کشور چک است که در نوع خود و بدلیل آنکه اروپا خود مهد تولید فولادهای مخصوص و پرآلیاژ بوده، بسیار حائز اهمیت است.

 

هاشمی در پایان دریافت تقدیرنامه و تندیس واحد صنعتی نمونه ملی در بیست و ششمین جشنواره ملی؛ امتنان از تلاشگران و واحدهای نمونه از سوی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و طراحی دو گرید جدید فولادی با نام های فولاد 1255D و فولاد 1242D از خانواده فولادهای فنر بر اساس استاندارد EN10016-4 (اروپایی) از مهمترین دستاوردهای سال جدید این شرکت عنوان کرد.

 

شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرن ترین کارخانه‌های تولید فولاد آلیاژی دنیا بوده که در سال 1378 در یزد به بهره‌برداری رسید.

 

کارخانه‌های فولاد سازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته‌ ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا است که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین‌المللی میسر ساخته است. محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین‌ سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزار سازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران