معادن زغال‌ سنگ ایمن می‌شوند

معادن زغال‌ سنگ ایمن می‌شوند

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از معادن زغال سنگ برای تجهیز در زمینه HSE (ایمنی) خبر داد.

 


او در مورد مشکلات معادن زغال سنگ، اعلام کرد: ‌با حمایت وزارتخانه و ایمیدرو تلاش می‌شود مشکلات مربوط به HSE حل شود. وجیه‌ الله جعفری اظهار کرد: در حال حاضر پروانه بهره‌ برداری بیشتر معادن زغال سنگ دست ما نیست و تنها مدیریت آنها را بر عهده داریم اما تلاش می‌شود موارد ایمنی کار تقویت پیدا کند.

 
وی در مورد میزان رعایت استاندارد در معادن نیز تاکید کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی سابقه طولانی دارد و دولت از ابتدا در بحث معادن طراحی درستی داشته و بر اساس استاندارد روز برنامه‌ریزی کرده است. مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی یادآور شد: در حال حاضر تلاش می‌شود کار اکتشاف و بهره‌برداری را مطابق با استاندارد روز و با استفاده از علم و تکنولوژی روز انجام دهیم.

 

جعفری در مورد واگذاری معادن با اشاره به اینکه برخی معادن به صورت مستقیم پروانه بهره‌ برداری می‌گیرند و از طریق حوزه حاکمیت معاونت معدنی مدیریت می‌شوند، گفت: برخی معادن به صورت کلی واگذار می‌شوند؛ به گونه‌ای که پروانه آنها انتقال پیدا می‌کند اما بعضا این اتفاق نمی‌افتاد بلکه استخراج فروش را واگذار می‌کنیم و طراحی و نظارت بر عهده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی است و بر اساس چارچوب ما در معدن عمل می‌شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران