سرمایه گذاری ایتالیا برای تولید ورق لوله های بدون درز در ایران

سرمایه گذاری ایتالیا برای تولید ورق لوله های بدون درز در ایران

شرکت اس ام اس اینسه ایتالیا 1.5 میلیارد یورو برای تولید ورق لوله های فولادی بدون درز در ایران سرمایه گذاری می کند.

 

به گزارش استیل پدیا،‌ مدیر عامل شرکت اس ام اس اینسه (SMS INNSE) ‌در آستانه سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به ایتالیا پیشنهاد فوق را در دیدار با مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو برای تولید ورق های فولای بدون درز با فناوری بالا ارایه داد.

 
در این دیدار که بهرام سبحانی مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و عبدالمجید شریفی مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران نیز حضور داشتند،‌ البرتو برگانته Alberto Bregante)) مدیر عامل این شرکت ایتالیایی از شرایط بین المللی ایجاد شده برای بسط روابط ایران و با سایر کشورها به ویژه ایتالیا ابراز خرسندی کرد و اجرای این طرح را زمینه ای برای افزایش همکاری های اقتصادی دو کشور خواند.

 
طبق تفاهم به عمل آمده طرفین با تاسیس شرکت مشترک، سرمایه گذاری بر روی «طرح تولید ورق لوله های فولادی بدون درز» را به اجرا در می آورند. این ورق ها کاربرد وسیعی در صنعت نفت و گاز به ویژه خطوط انتقال این مواد دارند.

 
شرکت اس ام اس اینسه ایتالیا در حوزه طراحی و ساخت کارخانه های صنایع فلزی و همچنین تجهیزات کارخانه های ورق های فولادی در ایتالیا و سراسر دنیا فعالیت می کند. این شرکت در سال 1993 در میلان تاسیس شد. هرچند در دهه های پیش از آن، شرکت فوق با نام های دیگر در اختیار شرکت های خصوصی و دولتی ایتالیا قرار داشت.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران