افزایش صادرات فولاد چین نیست که بازرهای جهانی را با مشکل مواجه کرده است.

مازاد عرضه فولاد فقط مشکل چین نیست

مازاد عرضه فولاد فقط مشکل چین نیست

چین متوجه نگرانی های اروپا نسبت به مازاد ظرفیت تولید فولاد در این کشور می باشد ولی معتقد است که این نشانه کاهش تقاضای جهانی است.

 

به گزارش استیل پدیا، چین متوجه نگرانی های اروپا نسبت به مازاد ظرفیت تولید فولاد در این کشور می باشد ولی معتقد است که این نشانه کاهش تقاضای جهانی است. به گزارش ایفنا، چین معتقد است افزایش صادرات فولاد چین نیست که بازرهای جهانی از جمله آلمان، انگلیس و امریکا را با مشکل مواجه کرده است. در دیدار نخست وزیر چین با آنگلا مرکل  طرف چینی اظهار داشت که متوجه مشکلاتی که بین آلمان و چین مطرح است از جمله مسئله مازاد ظرفیت تولید فولاد چین می باشد ولی مازاد ظرفیت تنها مشکل چین نیست و مسئله ای جهانی است چرا که بازارهای جهانی فولاد  در حال تحلیل رفتن است.

گرچه چین اعلام کرده طرح هایی برای کاهش تولید فولاد شرکت های دولتی دارد ولی مطمئنا این امر زمان می برد و هجوم فولاد ارزان قیمت چینی به کشورهای دیگر با اعتراضات کارگری زیاید در صنایع فولاد آن ها روبرو شده است.

با این که چین اعلام کرده چند سال آینده تولید فولاد را تا 10 درصد پایین می آورد ولی میزان تولید آن ماه گذشته 1.8 درصد بالا رفته 70 میلیون و 500 هزار تن ثبت شد.

منبع: steel guru

ترجمه: م. تابان شمال

 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران