بررسی قیمت میلگرد

تثبیت قیمت های میلگرد در آسیا و تعلل خریداران

تثبیت قیمت های میلگرد در آسیا و تعلل خریداران

قیمت های میلگرد در آسیا در روز پنجشنبه و بعد از چهار روز پی در پی کاهش قیمت کمی تعدیل شد .

 

به گزارش استیل پدیا، قیمت های میلگرد در آسیا در روز پنجشنبه و بعد از چهار روز پی در پی کاهش قیمت کمی تعدیل شد . خریداران هنوز از دادن سفارش اجتناب می کنند زیرا عقیده دارند قیمت ها بیش از این باید متعادل شود . ارزیابی Platts برای میلگرد با قطر 16 تا 20 میلیمتر در روز پنجشنبه در قیمت 313 تا 315 دلار FOB چین ثابت باقی ماند .

برخی از تجار چینی پیشنهادهایشان را در حدود 320 دلار CFR هنگ کنگ معادل 314 دلار FOB بعلاوه 6 دلار هزینه حمل با کشتی حفظ کرده اند .

براساس تأیید یک تاجر محلی : کارخانه های صادرکننده چینی پیشنهادهایشان را در حدود 330 تا 340 دلار CFR هنگ کنگ معادل 324 تا 334 دلار FOB ثابت نگه داشته اند . یک تاجر از جنوب چین هم می گوید : من فکر نمی کنم معامله ای انجام شود .  

یک دلال هنگ کنگی گفت : تجار در هفته گذشته با قیمت 320 دلار CFR هنگ کنگ معاملات را می بستند  البته در این خصوص جزئیات بیشتری فاش نشده است .

در سنگاپور پیشنهادهای تجار چینی 320 دلار CFR معادل 320 دلار FOB بعلاوه 10 دلار هزینه حمل با کشتی بود . فعالان بازار درباره انعقاد هرگونه معامله ای در شرایط کنونی تردید دارند زیرا خریداران با توجه به شکنندگی بازار داخلی چندان تمایلی به خرید ندارند .    

منبع : Platts SBB

 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

 

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران