حضور دست اندرکاران حوزه معدن

برگزاری هفته معدن از اول تا هفتم خرداد

 برگزاری هفته معدن از اول تا هفتم خرداد

مراسم بزرگداشت هفته معدن با حضور دست اندر‌کاران حوزه معدن از یکم الی هفتم خرداد ماه 95 برگزار می شود.

 

به گزارش استیل پدیا،  مراسم بزرگداشت هفته معدن با حضور دست اندر‌کاران حوزه معدن از یکم الی هفتم خرداد ماه 95 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دکتر همایون کتیبه رئیس دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر همایش بزرگداشت هفته معدن دراین باره گفت: یکی از اهداف برگزاری مراسم های مختلف در هفته معدن،‌ افزایش ارتباط بخش دانشگاه با حوزه معدن است. وی تصریح کرد: افزایش ارتباط دو طرف،‌ سبب بهره گیری از توانمندی ها و تامین نیازهای بخش معدن از سوی مراکز علمی می شود.

کتیبه درباره مراسم روزهای هفته معدن گفت: مراسم روز نخست (اول خرداد) با موضوع معدن و زمین‌شناسی و اکتشاف، روز دوم معدن و صنایع معدنی، روز سوم معدن و محیط‌زیست‌ و منابع طبیعی، روز چهارم معدن و اخلاق حرفه‌ای، روز پنجم معدن و آموزش و پژوهش، روز ششم معدن و تشکل‌های معدنی و در روز آخر معدن و توسعه اقتصادی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: روز دوشنبه سوم خرداد مصادف با سومین روز بزرگداشت هفته معدن مراسمی از ساعت 9 الی 14 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار می شود که صاحبنظران و مسئولان مرتبط با معدن سخنرانی خواهند کرد. این نشست با مشارکت انجمن مهندسی معدن ایران ، خانه معدن، سازمان نظام مهندسی معدن، جامعه مهندسان مشاور، مرکز پژوهش‌های مجلس، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، جهاد دانشگاهی و تعدادی از دانشگاه‌‌های کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی،‌ یکی دیگر از اهداف هفته معدن، نکوداشت زحمات دست‌اندرکاران حوزه معدن، ارتقای جایگاه معدنکاری و همچنین ایجاد انگیزه‌های سرمایه‌گذاری و معرفی و ارتقای کارکرد معدن در توسعه کشور است.

برگزاری نشست های تخصصی، با مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط و همچنین برگزاری نشست‌های خبری و مصاحبه با نمایندگان رسانه‌های گروهی از دیگر برنامه‌های جانبی این هفته است.

 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

 

 

 

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران