افزایش قیمت های میلگرد در ترکیه باعث افزایش قیمت های صادراتی شد

افزایش قیمت های میلگرد در ترکیه باعث افزایش قیمت های صادراتی شد

قیمت های میلگرد صادراتی ترکیه ثابت ماند زیرا تقویت بازار داخلی قیمت های صادراتی را افزایش داده است هرچند با پیشنهادهای بالاتر کارخانه ها هنوز هیچ معامله ای گزارش نشده است .

 

به گزارش استیل پدیا، تولید کنندگان رنج 340 تا 345 دلار را پیشنهاد می دهند اما برخی می گویند در ابتدای هفته قیمت 320 تا 325 دلار FOB برای صادرات به آمریکای جنوبی و امارات با اقبال بهتری مواجه شده است .  

 

فعالیت ها در بازار داخلی هم خوب بوده و یک تاجر می گوید قیمت فروشش به 355 دلار تحویل درب کارخانه افزایش یافته است که با قیمت های دیگر تولید کنندگان همخوانی دارد . به گفته یک تولید کننده ترک : قیمت ها در حال افزایش است و هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی میزان تقاضا بسیار خوب است.

 

یک تولید کننده گفت یمن و عراق مجدداً وارد بازار شده اند گرچه هنوز علاقه برای خرید کم است . براساس گفته های دو خریدار آمریکائی سطوح پیشنهادها به آمریکا در حدود 335 تا 345 دلار CFR بوده است اما گفته شده که کارخانه های ترک در همان روز قیمت ها را به 355  دلار CFR افزایش دادند. 

 

یک تولید کننده دیگر ترک گفت : قیمت 322 دلار  FOB برای آمریکای جنوبی قیمت مناسبی است اما چون بازار داخلی تقویت شده است این قیمت هم باید نادیده گرفته شود .

 

میلگرد صادراتی ترکیه 1 دلار افزایش یافت و به 326 دلار FOB رسید . این افزایش نشان دهنده تثبیت شرایط بازار است اما همچنان علاقه برای خرید با قیمت های بالاتر در بازارهای صادراتی پائین است و قیمت های قابل معامله از این سطوح قیمت جدید کمتر است .  


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران